• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Philippe Malaval » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 8

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Aerospace Marketing Management: A Handbook for the Entire Value Chain Malaval, Philippe 9783319377582
Aerospace Marketing Management: A Handbook for the Entire Value Chain

ISBN: 9783319377582 / Angielski / Miękka / 2016 / 590 str.

ISBN: 9783319377582/Angielski/Miękka/2016/590 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Philippe Malaval; Christophe Benaroya; Jonathan Aflalo
This book presents an overall picture of both B2B and B2C marketing strategies, concepts and tools in the aeronautics sector. It deals with the whole value chain, both civil and defense, from parts, engine through airframers to airlines and airports.
This book presents an overall picture of both B2B and B2C marketing strategies, concepts and tools in the aeronautics sector. It deals with the whole ...
cena: 380,99

 Strategy and Management of Industrial Brands: Business to Business - Products & Services Philippe Malaval 9780792379706
Strategy and Management of Industrial Brands: Business to Business - Products & Services

ISBN: 9780792379706 / Angielski / Twarda / 2001 / 398 str.

ISBN: 9780792379706/Angielski/Twarda/2001/398 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Philippe Malaval
Looking at numerous companies, this book defines two brand objectives that are specific to the industrial and service sectors and which must be added to the traditional functions of branding: the minimization of risk as perceived by buyers, and the facilitation of the customer company's performance by the supplier brand. Different ways of classifying brands are suggested, providing a better understanding of brand strategies adopted by business-to-business companies, as well as new concepts such as brand printability, visibility, and purchaseability. Five major brand categories are dealt with...
Looking at numerous companies, this book defines two brand objectives that are specific to the industrial and service sectors and which must be added ...
cena: 474,14

 Strategy and Management of Industrial Brands: Business to Business Products and Services Malaval, Philippe 9781402077531
Strategy and Management of Industrial Brands: Business to Business Products and Services

ISBN: 9781402077531 / Angielski / Miękka / 2003 / 420 str.

ISBN: 9781402077531/Angielski/Miękka/2003/420 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Philippe Malaval

Strategy and Management of Industrial Brands is the first book devoted to business-to-business products and services.

Looking at numerous companies, this book defines two brand objectives that are specific to the industrial and service sectors and which must be added to the traditional functions of branding: the minimization of risk as perceived by buyers, and the facilitation of the customer company's performance by the supplier brand.

Different ways of classifying brands are suggested, providing a better understanding of brand strategies adopted by...

Strategy and Management of Industrial Brands is the first book devoted to business-to-business products and services.

Look...

cena: 200,77

 Aerospace Marketing Management: A Handbook for the Entire Value Chain Malaval, Philippe 9783319013534
Aerospace Marketing Management: A Handbook for the Entire Value Chain

ISBN: 9783319013534 / Angielski / Twarda / 2013 / 590 str.

ISBN: 9783319013534/Angielski/Twarda/2013/590 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Philippe Malaval
A Handbook for the Entire Value Chain.
A Handbook for the Entire Value Chain.
cena: 301,18

 Aerospace Marketing Management: Manufacturers - OEM - Airlines - Airports - Satellites - Launchers Malaval, Philippe 9781402071515
Aerospace Marketing Management: Manufacturers - OEM - Airlines - Airports - Satellites - Launchers

ISBN: 9781402071515 / Angielski / Twarda / 2003 / 536 str.

ISBN: 9781402071515/Angielski/Twarda/2003/536 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Philippe Malaval; Christophe Binaroya; Christophe Benaroya
This book contains 45 case studies of aeronautics and space companies including: Aeromexico, Airbus, Airbus Military Company, Air France, AirNewco.com, American Airlines, Aviation Week & Space Technology, Boeing, Bombardier, CFM International, Dassault, EADS, easyJet, Eurocopter, Eurofighter, Executive Jet, Falcon, Latecoere, Lufthansa Technik, MedJet, MyAircraft.com, Paris Air Show, Qualiflyer, Rolls Royce, Servair, Sea Launch, Sicma AeroSeat, Singapore Airlines, SkyTeam, Snecma, Spot Image, Star Alliance, Starsem, Swissair, Thai Airways, Turbomeca, Virgin Atlantic, Weber Aircraft, Zodiac....
This book contains 45 case studies of aeronautics and space companies including: Aeromexico, Airbus, Airbus Military Company, Air France, AirNewco.com...
cena: 803,21

 Aerospace Marketing Management: Manufacturers - OEM - Airlines - Airports - Satellites - Launchers Malaval, Philippe 9781461353775
Aerospace Marketing Management: Manufacturers - OEM - Airlines - Airports - Satellites - Launchers

ISBN: 9781461353775 / Angielski / Miękka / 2012 / 536 str.

ISBN: 9781461353775/Angielski/Miękka/2012/536 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Philippe Malaval; Christophe Benaroya
Aerospace Marketing Management is a marketing manual devoted to:

-the aeronautics sector: parts suppliers, aircraft manufacturers, and airlines,
-the space sector: suppliers, integrators, and service providers.

It presents the essentials of marketing from basic concepts such as segmentation, positioning and the marketing plan, to the product policy, pricing, distribution and communication. This book also includes specific chapters on project marketing, brand policy, gaining loyalty through maintenance and training, compensation, and alliance strategies. The...
Aerospace Marketing Management is a marketing manual devoted to:

-the aeronautics sector: parts suppliers, aircraft manufacturers,...

cena: 803,21

 BtoB and Digital: Digitalization and Servicization Disrupt BtoB Marketing Philippe Malaval Jean Paul Crenn 9782955351956
BtoB and Digital: Digitalization and Servicization Disrupt BtoB Marketing

ISBN: 9782955351956 / Angielski / Miękka / 2020 / 216 str.

ISBN: 9782955351956/Angielski/Miękka/2020/216 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Philippe Malaval; Jean Paul Crenn
cena: 79,78

 
Marketing BtoB y Digital: La digitalización y la servitización como disruptores del marketing BtoB

ISBN: 9798864280850 / Hiszpański / Miękka / 2023 / 268 str.

ISBN: 9798864280850/Hiszpański/Miękka/2023/268 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
cena: 83,77


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia