• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategy and Management of Industrial Brands: Business to Business - Products & Services » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategy and Management of Industrial Brands: Business to Business - Products & Services

ISBN-13: 9780792379706 / Angielski / Twarda / 2001 / 398 str.

Philippe Malaval
Strategy and Management of Industrial Brands: Business to Business - Products & Services Philippe Malaval 9780792379706 Springer Netherlands - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategy and Management of Industrial Brands: Business to Business - Products & Services

ISBN-13: 9780792379706 / Angielski / Twarda / 2001 / 398 str.

Philippe Malaval
cena 474,14
(netto: 451,56 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 472,83
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Looking at numerous companies, this book defines two brand objectives that are specific to the industrial and service sectors and which must be added to the traditional functions of branding: the minimization of risk as perceived by buyers, and the facilitation of the customer company's performance by the supplier brand. Different ways of classifying brands are suggested, providing a better understanding of brand strategies adopted by business-to-business companies, as well as new concepts such as brand printability, visibility, and purchaseability. Five major brand categories are dealt with in separate chapters: entering goods brands; intermediary equipment goods brands; equipment goods brands; business-to-business service brands; and industrial distributor brands. From a practical point of view, the aim of the book is to address the main concerns of managers: How to create and protect brands? What type of visual identity is appropriate? How to manage international brands?

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Springer Netherlands
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780792379706
Rok wydania:
2001
Ilość stron:
398
Waga:
0.79 kg
Wymiary:
24.03 x 15.9 x 2.84
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia