• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Philip Adey » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 5

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 The Professional Development of Teachers: Practice and Theory Philip Adey 9781402020063
The Professional Development of Teachers: Practice and Theory

ISBN: 9781402020063 / Angielski / Miękka / 2004 / 207 str.

ISBN: 9781402020063/Angielski/Miękka/2004/207 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Philip Adey
Hopkins, Bruce Joyce, Michael Huberman, Matthew Miles, and Virginia Richardson. But we have chosen to present our own experience and empirical data first and then, in Part 3, to show how this experience and data relates to models which have been proposed by others. We will address here methodological issues concerned with collecting and interpreting evidence of relationships amongst the many individual and situational factors associated with PD, and re-visit the arguments about 'process-product' research on PD. In the light of our experience, we will interrogate models of PD which have been...
Hopkins, Bruce Joyce, Michael Huberman, Matthew Miles, and Virginia Richardson. But we have chosen to present our own experience and empirical data fi...
cena: 403,47

 The Professional Development of Teachers: Practice and Theory Philip Adey 9781402020056
The Professional Development of Teachers: Practice and Theory

ISBN: 9781402020056 / Angielski / Twarda / 2004 / 207 str.

ISBN: 9781402020056/Angielski/Twarda/2004/207 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Philip Adey
Hopkins, Bruce Joyce, Michael Huberman, Matthew Miles, and Virginia Richardson. But we have chosen to present our own experience and empirical data first and then, in Part 3, to show how this experience and data relates to models which have been proposed by others. We will address here methodological issues concerned with collecting and interpreting evidence of relationships amongst the many individual and situational factors associated with PD, and re-visit the arguments about 'process-product' research on PD. In the light of our experience, we will interrogate models of PD which have been...
Hopkins, Bruce Joyce, Michael Huberman, Matthew Miles, and Virginia Richardson. But we have chosen to present our own experience and empirical data fi...
cena: 403,47

 Bad Education: Debunking Myths in Education Philip Adey 9780335246014
Bad Education: Debunking Myths in Education

ISBN: 9780335246014 / Angielski / Miękka / 2012 / 264 str.

ISBN: 9780335246014/Angielski/Miękka/2012/264 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Philip Adey
""This is an important and welcome book. Readers can see the faults of simplistic judgments, neglect of evidence, dismissal of researchers, and injudicious implementation."
From the foreword by Paul Black"

We all know that small classes are better than large classes; that children are best taught in groups according to their ability; that some schools are much better than others and that we should teach children according to their individual learning styles ... or do we?

This book asks awkward questions about these and many other sacred cows of education. Each chapter tackles a...

""This is an important and welcome book. Readers can see the faults of simplistic judgments, neglect of evidence, dismissal of researchers, and injudi...
cena: 179,60

 Really Raising Standards : Cognitive intervention and academic achievement Phillip Adey Philip Adey Michael Shayer 9780415101455
Really Raising Standards : Cognitive intervention and academic achievement

ISBN: 9780415101455 / Angielski / Miękka / 1994 / 224 str.

ISBN: 9780415101455/Angielski/Miękka/1994/224 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Phillip Adey; Philip Adey; Michael Shayer
This work explores the psychological theory underlying methods of intervention in cognitive development. The authors, strive to show how the practical expression of such methods can lead to long-term gains in academic achievement in ordinary schools.
This work explores the psychological theory underlying methods of intervention in cognitive development. The authors, strive to show how the practical...
cena: 195,06

 Really Raising Standards: Cognitive Intervention and Academic Achievement Philip Adey Dr Michael Shayer MICHAEL Shayer 9781138137424
Really Raising Standards: Cognitive Intervention and Academic Achievement

ISBN: 9781138137424 / Angielski / Twarda / 2016 / 224 str.

ISBN: 9781138137424/Angielski/Twarda/2016/224 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Philip Adey;Dr Michael Shayer;Michael Shayer
Written by experienced teachers and educational researchers Phillip Adey and Michael Shayer, Really Raising Standards analyses attempts to teach children to think more effectively and efficiently. Their practical advice on how to improve children's performance by the application of the findings of the CASE research project will radically alter the approach of many professional teachers and student teachers as to the education of children in schools. An important contribution to the application of psychological theory in education.
Written by experienced teachers and educational researchers Phillip Adey and Michael Shayer, Really Raising Standards analyses attempts to te...
cena: 707,28


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia