• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Paola Deniz González Márquez » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 7

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 La gestion des émotions pour un service de qualité González Márquez, Paola Deniz, García García, Griselda 9786208844264
La gestion des émotions pour un service de qualité

ISBN: 9786208844264 / Francuski / Miękka / 2025 / 68 str.

ISBN: 9786208844264/Francuski/Miękka/2025/68 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Paola Deniz González Márquez; Griselda García García
L'objectif de cette recherche empirique était de renforcer l'intelligence émotionnelle des employés afin d'améliorer la qualité, l'attention et le service à la clientèle dans la cafétéria et le restaurant Domuss. L'étude était qualitative, avec une conception narrative et une population de quatre participantes. Les instruments utilisés étaient le Tets TMMS-24 (Trait Meta-Mood) adapté par Fernández et al. (2004) et une technique d'entretien semi-structuré basée sur les cinq compétences émotionnelles de Goleman. Les résultats ont montré que trois participants se situaient...
L'objectif de cette recherche empirique était de renforcer l'intelligence émotionnelle des employés afin d'améliorer la qualité, l'attention et l...
cena: 196,82

 Emotional Management for Quality Service González Márquez, Paola Deniz, García García, Griselda 9786208844257
Emotional Management for Quality Service

ISBN: 9786208844257 / Angielski / Miękka / 2025 / 64 str.

ISBN: 9786208844257/Angielski/Miękka/2025/64 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Paola Deniz González Márquez; Griselda García García
The objective of this empirical research was to strengthen the emotional intelligence of employees in order to improve the quality, attention and customer service in the Domuss cafeteria and restaurant. The study was qualitative with a narrative design and a population of four female participants. The instruments used were the Tets TMMS-24 (Trait Meta-Mood) adapted by Fernández et al. (2004) and a semi-structured interview technique based on Goleman's five emotional skills. The results showed that three participants were placed at a high level and one at a very high level in terms of their...
The objective of this empirical research was to strengthen the emotional intelligence of employees in order to improve the quality, attention and cust...
cena: 196,82

 Gestão das emoções para um serviço de qualidade González Márquez, Paola Deniz, García García, Griselda 9786208844295
Gestão das emoções para um serviço de qualidade

ISBN: 9786208844295 / Portugalski / Miękka / 2025 / 68 str.

ISBN: 9786208844295/Portugalski/Miękka/2025/68 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Paola Deniz González Márquez; Griselda García García
cena: 196,82

 Zarzadzanie emocjami na rzecz jakosci uslug González Márquez, Paola Deniz, García García, Griselda 9786208844288
Zarzadzanie emocjami na rzecz jakosci uslug

ISBN: 9786208844288 / Polski / Miękka / 2025 / 64 str.

ISBN: 9786208844288/Polski/Miękka/2025/64 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Paola Deniz González Márquez; Griselda García García
cena: 196,82

 Emotionales Management für Qualitätsservice González Márquez, Paola Deniz, García García, Griselda 9786208844240
Emotionales Management für Qualitätsservice

ISBN: 9786208844240 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 68 str.

ISBN: 9786208844240/Niemiecki/Miękka/2025/68 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Paola Deniz González Márquez; Griselda García García
Ziel dieser empirischen Untersuchung war es, die emotionale Intelligenz der Mitarbeiter zu stärken, um die Qualität, die Aufmerksamkeit und den Kundenservice in der Domuss-Cafeteria und im Restaurant zu verbessern. Es handelte sich um eine qualitative Studie mit einem narrativen Design und einer Population von vier Teilnehmerinnen. Die verwendeten Instrumente waren der Tets TMMS-24 (Trait Meta-Mood) nach Fernández et al. (2004) und eine halbstrukturierte Interviewtechnik, die auf den fünf emotionalen Fähigkeiten von Goleman basiert. Die Ergebnisse zeigten, dass drei Teilnehmer in Bezug...
Ziel dieser empirischen Untersuchung war es, die emotionale Intelligenz der Mitarbeiter zu stärken, um die Qualität, die Aufmerksamkeit und den Kund...
cena: 196,82

 Gestione delle emozioni per un servizio di qualità González Márquez, Paola Deniz, García García, Griselda 9786208844271
Gestione delle emozioni per un servizio di qualità

ISBN: 9786208844271 / Włoski / Miękka / 2025 / 68 str.

ISBN: 9786208844271/Włoski/Miękka/2025/68 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Paola Deniz González Márquez; Griselda García García
cena: 196,82

 Gestión Emocional para un Servicio de Calidad González Márquez, Paola Deniz, García García, Griselda 9786208827861
Gestión Emocional para un Servicio de Calidad

ISBN: 9786208827861 / Hiszpański / Miękka / 2025 / 72 str.

ISBN: 9786208827861/Hiszpański/Miękka/2025/72 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Paola Deniz González Márquez; Griselda García García
cena: 196,82


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia