• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Emotional Management for Quality Service » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Emotional Management for Quality Service

ISBN-13: 9786208844257 / Angielski / Miękka / 2025 / 64 str.

Paola Deniz González Márquez; Griselda García García
Emotional Management for Quality Service González Márquez, Paola Deniz, García García, Griselda 9786208844257 Our Knowledge Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Emotional Management for Quality Service

ISBN-13: 9786208844257 / Angielski / Miękka / 2025 / 64 str.

Paola Deniz González Márquez; Griselda García García
cena 196,82
(netto: 187,45 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,82
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The objective of this empirical research was to strengthen the emotional intelligence of employees in order to improve the quality, attention and customer service in the Domuss cafeteria and restaurant. The study was qualitative with a narrative design and a population of four female participants. The instruments used were the Tets TMMS-24 (Trait Meta-Mood) adapted by Fernández et al. (2004) and a semi-structured interview technique based on Goleman's five emotional skills. The results showed that three participants were placed at a high level and one at a very high level in terms of their emotional intelligence, in relation to the emotional states in the dimension of perception, participants two and four obtained high levels, and participant three obtained a level just within the medium range; in understanding, participants one, three and four were placed at the medium level and participant two obtained a low level In addition, through the semi-structured interview it was identified that the collaborators express their emotional intelligence in customer service through the skills of empathy and active listening.

Kategorie BISAC:
Psychology > General
Wydawca:
Our Knowledge Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9786208844257
Rok wydania:
2025
Ilość stron:
64
Wymiary:
22.0 x 15.0
Oprawa:
Miękka
Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia