• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Ozlem Sandikci » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 5

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Islam, Marketing and Consumption: Critical Perspectives on the Intersections Aliakbar Jafari Ozlem Sandikci 9780367279219
Islam, Marketing and Consumption: Critical Perspectives on the Intersections

ISBN: 9780367279219 / Angielski / Miękka / 2019 / 204 str.

ISBN: 9780367279219/Angielski/Miękka/2019/204 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Aliakbar Jafari; Ozlem Sandikci
cena: 214,58

 Islam, Marketing and Consumption: Critical Perspectives on the Intersections Aliakbar Jafari Ozlem Sandikci 9780415746946
Islam, Marketing and Consumption: Critical Perspectives on the Intersections

ISBN: 9780415746946 / Angielski / Twarda / 2016 / 204 str.

ISBN: 9780415746946/Angielski/Twarda/2016/204 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Aliakbar Jafari; Ozlem Sandikci

In recent years, a critically oriented sub-stream of research on Muslim consumers and businesses has begun to emerge. This scholarship, located both within and outside the marketing field, adopts a socio-culturally situated approach to Islam and investigates the complex and multifaceted intersections between Islam and markets.

This book seeks to reflect various unheard and emerging critical voices from within the Muslim world, and provide a series of critical insights on how, if and why Islam matters to marketing theory and practice. It questions the existing assumptions and...

In recent years, a critically oriented sub-stream of research on Muslim consumers and businesses has begun to emerge. This scholarship, located bot...

cena: 756,05

 Handbook of Islamic Marketing Ozlem Sandikci Gillian Rice  9781781002766
Handbook of Islamic Marketing

ISBN: 9781781002766 / Angielski / Miękka / 2013 / 544 str.

ISBN: 9781781002766/Angielski/Miękka/2013/544 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ozlem Sandikci;Gillian Rice
The Handbook of Islamic Marketing provides state-of-the-art scholarship on the intersection of Islam, consumption and marketing and lays out an agenda for future research. The topics covered by eminent contributors from around the world range from fashion and food consumption practices of Muslims to retailing, digital marketing, advertising, corporate social responsibility and nation branding in the context of Muslim marketplaces. The essays offer new insights into the relationship between morality, consumption and marketing practices and discuss the implications of politics and globalization...
The Handbook of Islamic Marketing provides state-of-the-art scholarship on the intersection of Islam, consumption and marketing and lays out an agenda...
cena: 284,71

 Postcolonial Marketing Communication: Images from the Margin Arindam Das Himadri Roy Chaudhuri Ozlem Sandikci Turkdogan 9789819702848
Postcolonial Marketing Communication: Images from the Margin

ISBN: 9789819702848 / Angielski

ISBN: 9789819702848/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Arindam Das; Himadri Roy Chaudhuri; Ozlem Sandikci Turkdogan
cena: 685,93

 Postcolonial Marketing Communication: Images from the Margin Arindam Das Himadri Roy Chaudhuri Ozlem Sandikci Turkdogan 9789819702879
Postcolonial Marketing Communication: Images from the Margin

ISBN: 9789819702879 / Angielski

ISBN: 9789819702879/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Arindam Das; Himadri Roy Chaudhuri; Ozlem Sandikci Turkdogan
cena: 685,93


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia