• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Islam, Marketing and Consumption: Critical Perspectives on the Intersections » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Islam, Marketing and Consumption: Critical Perspectives on the Intersections

ISBN-13: 9780415746946 / Angielski / Twarda / 2016 / 204 str.

Aliakbar Jafari; Ozlem Sandikci
Islam, Marketing and Consumption: Critical Perspectives on the Intersections Aliakbar Jafari Ozlem Sandikci 9780415746946 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Islam, Marketing and Consumption: Critical Perspectives on the Intersections

ISBN-13: 9780415746946 / Angielski / Twarda / 2016 / 204 str.

Aliakbar Jafari; Ozlem Sandikci
cena 756,05
(netto: 720,05 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

In recent years, a critically oriented sub-stream of research on Muslim consumers and businesses has begun to emerge. This scholarship, located both within and outside the marketing field, adopts a socio-culturally situated approach to Islam and investigates the complex and multifaceted intersections between Islam and markets. This book seeks to reflect various unheard and emerging critical voices from within the Muslim world, and provide a series of critical insights on how, if and why Islam matters to marketing theory and practice. It questions the existing assumptions and polarising discussions which underpin the portrayal of Islam as the 'other' of Modernity, while acknowledging that Muslims themselves are partially responsible for creating stereotyped representations of Islam and 'the Muslim'. This wide-ranging and insightful collection will advance emerging critical perspectives, and provide new insights that will influence the generation and application of knowledge in the context of Muslim societies. It will open up fresh conversations for scholars in marketing as well as the broader humanities and social sciences.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - Marketing
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Critical Marketing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415746946
Rok wydania:
2016
Numer serii:
000773848
Ilość stron:
204
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
23.62 x 15.75 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction: Islam in Consumption, Marketing and Markets Part I: Beyond the Brand ‘Islamic’ 1. What Is in a Name That We Call ‘Islam’? A critical inquiry into the semiotic construction of super-brand Ummah 2. Marketing Islam in a "Double Minority" Setting: The case of Singapore 3. Poverty and Socioeconomic Injustice in Muslim Geographies Part II: Islam and the Islamic Representations in the Fashionscape 4. The Commercial Limits of the Ummah? National and regional taste distinctions in the modest fashion market 5. Images of Desire: Creating virtue and value in an Indonesian Islamic lifestyle magazine 6. What Makes a Commodity Islamic? The case of veiling fashion in Turkey Part III: Towards a Reflexive Account of Theorization 7. An Islamic Model of Marketing Ethics: A critical analysis from contemporary perspectives 8. Islam, the Free Market and Economy 9. Authenticity, Religious Identity and Consumption: A reflexive (auto)ethnographic account

Aliakbar Jafari is a Senior Lecturer in Marketing at the University of Strathclyde and a Chartered Fellow of the Chartered Institute of Marketing. He sits on the editorial board of Marketing Theory; Consumption, Markets & Culture; Journal of Islamic Marketing; Iranian Journal of Management Studies; and International Journal of Academic Research in Management.

Özlem Sandıkcı is Professor of Marketing and Head of the Management Department at Istanbul Şehir University, Turkey. Her research addresses sociocultural dimensions of consumption and the relationship between globalization, markets, and culture.

 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia