wyszukanych pozycji: 8
Virtuelle Börsen ALS Instrument Zur Marktforschung
ISBN: 9783824491018 / Niemiecki / Miękka / 2002 / 294 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 20 dni roboczych. Martin Spann zeigt theoretisch und empirisch, dass virtuelle Borsen ein Erfolg versprechendes Instrument zur Marktforschung sein konnen, und uberpruft die Anwendbarkeit virtueller Borsen auf konkrete Probleme der Unternehmenspraxis. Ausgezeichnet mit dem Erich-Gutenberg-Preis 2003, dem Dissertationspreis der Industrie- und Handelskammer Frankfurt am Main und dem 3. Preis des Bundesverbands Deutscher Markt- und Sozialforscher e.V.
Martin Spann zeigt theoretisch und empirisch, dass virtuelle Borsen ein Erfolg versprechendes Instrument zur Marktforschung sein konnen, und uberpruft...
|
|
cena:
363,68 zł |
Re-Sounding: introducing an alternative metaphor for organization change
ISBN: 9781527291713 / Angielski / Miękka / 2021 / 180 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
86,65 zł |
Consumer Behavior and Behavioral Biases in the Sharing Economy
ISBN: 9783748199632 / Angielski / Miękka / 2019 / 192 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
296,94 zł |
The Behavioral Economics of Digital Customer-Firm Interactions
ISBN: 9783756232482 / Angielski / Miękka / 2022 / 220 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
136,80 zł |
Crowd-based Intelligence in New Product Development and Knowledge Sharing
ISBN: 9783741228667 / Angielski / Miękka / 2016 / 142 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. For a long time, any form of crowd was negatively associated with an anonymous, uncontrollable and unpredictable mob. The advent of the digital era and the attendant transition towards a knowledge society have changed this perception. The term is now associated with a high level of social interaction, cooperation and diversity. However, a crowd of people does not act intelligently per se, nor does it produce intelligent results by default. Instead, a crowd-based intelligence requires an appropriate mechanism to generate smart and beneficial outcomes. This dissertation demonstrates how a...
For a long time, any form of crowd was negatively associated with an anonymous, uncontrollable and unpredictable mob. The advent of the digital era an...
|
|
cena:
386,62 zł |
Impact of Delivery Time on Consumer Behavior in Quick Commerce
ISBN: 9783758306846 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
130,40 zł |
Social Contagion as a Driver of Digital Product Use
ISBN: 9783739227740 / Angielski / Miękka / 2019 / 150 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
356,42 zł |
Multi-Screen Behavior: Implications on Media Usage and Advertising Effectiveness
ISBN: 9783748194293 / Angielski / Miękka / 2019 / 188 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
304,26 zł |