• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Martin Spann » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 11

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Virtuelle Börsen ALS Instrument Zur Marktforschung Spann, Martin 9783824491018
Virtuelle Börsen ALS Instrument Zur Marktforschung

ISBN: 9783824491018 / Niemiecki / Miękka / 2002 / 294 str.

ISBN: 9783824491018/Niemiecki/Miękka/2002/294 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Martin Spann
Martin Spann zeigt theoretisch und empirisch, dass virtuelle Borsen ein Erfolg versprechendes Instrument zur Marktforschung sein konnen, und uberpruft die Anwendbarkeit virtueller Borsen auf konkrete Probleme der Unternehmenspraxis.

Ausgezeichnet mit dem Erich-Gutenberg-Preis 2003, dem Dissertationspreis der Industrie- und Handelskammer Frankfurt am Main und dem 3. Preis des Bundesverbands Deutscher Markt- und Sozialforscher e.V.

Martin Spann zeigt theoretisch und empirisch, dass virtuelle Borsen ein Erfolg versprechendes Instrument zur Marktforschung sein konnen, und uberpruft...
cena: 377,13

 Re-Sounding: introducing an alternative metaphor for organization change Rik Spann Simon Martin 9781527291713
Re-Sounding: introducing an alternative metaphor for organization change

ISBN: 9781527291713 / Angielski / Miękka / 2021 / 180 str.

ISBN: 9781527291713/Angielski/Miękka/2021/180 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Rik Spann; Simon Martin
cena: 76,62

 
Impact of Delivery Time on Consumer Behavior in Quick Commerce

ISBN: 9783758306846 / Angielski

ISBN: 9783758306846/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alice Harter; Martin Spann
cena: 115,31

 
Influence of Recommender Systems on Consumer Behavior

ISBN: 9783769328486 / Angielski

ISBN: 9783769328486/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Markus Lill; Martin Spann
cena: 165,49

 The Behavioral Economics of Digital Customer-Firm Interactions Camila Back, Martin Spann 9783756232482
The Behavioral Economics of Digital Customer-Firm Interactions

ISBN: 9783756232482 / Angielski / Miękka / 2022 / 220 str.

ISBN: 9783756232482/Angielski/Miękka/2022/220 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Camila Back;Martin Spann
cena: 127,46

 Behavioral Consequences of Dynamic Pricing David Prakash, Martin Spann 9783754359938
Behavioral Consequences of Dynamic Pricing

ISBN: 9783754359938 / Angielski / Miękka / 2022 / 156 str.

ISBN: 9783754359938/Angielski/Miękka/2022/156 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
cena: 313,58

 Social Contagion as a Driver of Digital Product Use Gabor Darvasi Martin Spann 9783739227740
Social Contagion as a Driver of Digital Product Use

ISBN: 9783739227740 / Angielski / Miękka / 2019 / 150 str.

ISBN: 9783739227740/Angielski/Miękka/2019/150 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Gabor Darvasi; Martin Spann
cena: 331,38

 
Augmented Reality and Consumer Behavior in E-Commerce

ISBN: 9783759786791 / Angielski

ISBN: 9783759786791/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alexander Pfaff; Martin Spann
cena: 273,12

 Crowd-based Intelligence in New Product Development and Knowledge Sharing Andreas Heusler Martin Spann 9783741228667
Crowd-based Intelligence in New Product Development and Knowledge Sharing

ISBN: 9783741228667 / Angielski / Miękka / 2016 / 142 str.

ISBN: 9783741228667/Angielski/Miękka/2016/142 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Andreas Heusler; Martin Spann
For a long time, any form of crowd was negatively associated with an anonymous, uncontrollable and unpredictable mob. The advent of the digital era and the attendant transition towards a knowledge society have changed this perception. The term is now associated with a high level of social interaction, cooperation and diversity. However, a crowd of people does not act intelligently per se, nor does it produce intelligent results by default. Instead, a crowd-based intelligence requires an appropriate mechanism to generate smart and beneficial outcomes. This dissertation demonstrates how a...
For a long time, any form of crowd was negatively associated with an anonymous, uncontrollable and unpredictable mob. The advent of the digital era an...
cena: 359,71

 Consumer Behavior and Behavioral Biases in the Sharing Economy Katharina Dowling Martin Spann 9783748199632
Consumer Behavior and Behavioral Biases in the Sharing Economy

ISBN: 9783748199632 / Angielski / Miękka / 2019 / 192 str.

ISBN: 9783748199632/Angielski/Miękka/2019/192 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Katharina Dowling; Martin Spann
cena: 277,16

 Multi-Screen Behavior: Implications on Media Usage and Advertising Effectiveness Prof Dr Martin Spann Lena Hoeck 9783748194293
Multi-Screen Behavior: Implications on Media Usage and Advertising Effectiveness

ISBN: 9783748194293 / Angielski / Miękka / 2019 / 188 str.

ISBN: 9783748194293/Angielski/Miękka/2019/188 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Prof Dr Martin Spann; Lena Hoeck
cena: 282,83


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia