wyszukanych pozycji: 4
![]() |
European Consumers in the Digital Era: Implications of Technology, Media and Culture on Consumer Behavior
ISBN: 9781032204611 / Angielski / Twarda / 2022 / 216 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
631,52 |
![]() |
International Business and Culture: Challenges in Cross-Cultural Marketing and Management
ISBN: 9781032633893 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
704,38 |
![]() |
International Business and Culture: Challenges in Cross-Cultural Marketing and Management
ISBN: 9781032636955 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
208,83 |
![]() |
European Consumers in the Digital Era: Implications of Technology, Media and Culture on Consumer Behavior
ISBN: 9781032204666 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
194,26 |