• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Lukas Parker » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 7

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Social Marketing and Advertising in the Age of Social Media Lukas Parker Linda Brennan  9781786434661
Social Marketing and Advertising in the Age of Social Media

ISBN: 9781786434661 / Angielski / Twarda / 2020 / 192 str.

ISBN: 9781786434661/Angielski/Twarda/2020/192 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Lukas Parker;Linda Brennan
Reviewing and analysing the most relevant concepts, theories and strategies related to the field, this timely book reveals what makes for strong social marketing and social advertising campaigns. With a comprehensive understanding of social advertising models and their applications, chapters present original case studies and scenarios from international researchers to illustrate strategies and concepts in practice. Exploring the mechanics of social media, contributors highlight what makes a successful campaign. They evaluate the use and impact of emotions in social power, exploring the...
Reviewing and analysing the most relevant concepts, theories and strategies related to the field, this timely book reveals what makes for strong socia...
cena: 489,89

 Beyond The Dark Arts: Advancing Marketing And Communication Theory And Practice Linda Brennan Lukas Parker Krzysztof Kubacki 9789811276057
Beyond The Dark Arts: Advancing Marketing And Communication Theory And Practice

ISBN: 9789811276057 / Angielski

ISBN: 9789811276057/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Linda Brennan; Lukas Parker; Krzysztof Kubacki
cena: 581,74

 The Routledge Companion to Marketing and Society Krzysztof Kubacki Lukas Parker Christine Domegan 9780367463083
The Routledge Companion to Marketing and Society

ISBN: 9780367463083 / Angielski / Twarda / 2022 / 504 str.

ISBN: 9780367463083/Angielski/Twarda/2022/504 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Krzysztof Kubacki; Lukas Parker; Christine Domegan
cena: 1066,53

 Social Marketing and Behaviour Change: Models, Theory and Applications Linda Brennan Wayne Binney Lukas Parker 9781782548140
Social Marketing and Behaviour Change: Models, Theory and Applications

ISBN: 9781782548140 / Angielski / Twarda / 2014 / 448 str.

ISBN: 9781782548140/Angielski/Twarda/2014/448 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Linda Brennan;Wayne Binney;Lukas Parker
This book provides a concise overview of the behaviour change models that are relevant to social marketing in order to assist academics and practitioners in social marketing program development. The book features a review and analysis of the most validated models of behaviour change, together with a number of case studies from international researchers that illustrate these models in practice. The models covered include cognitive, conative, affective, social-cultural and multi-theory models, consumer behavior decision models and social change models.
This book provides a concise overview of the behaviour change models that are relevant to social marketing in order to assist academics and practition...
cena: 704,21

 The Routledge Companion to Marketing and Society Krzysztof Kubacki Lukas Parker Christine Domegan 9781032325217
The Routledge Companion to Marketing and Society

ISBN: 9781032325217 / Angielski

ISBN: 9781032325217/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Krzysztof Kubacki; Lukas Parker; Christine Domegan
cena: 213,26

 Global Advertising Practice in a Borderless World Robert Crawford Linda Brennan Lukas Parker 9780367873158
Global Advertising Practice in a Borderless World

ISBN: 9780367873158 / Angielski / Miękka / 2019 / 236 str.

ISBN: 9780367873158/Angielski/Miękka/2019/236 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Robert Crawford; Linda Brennan; Lukas Parker
cena: 213,26

 Social Marketing and Behaviour Change: Models, Theory and Applications Linda Brennan, Wayne Binney, Lukas Parker, Torgeir Aleti, Dang Nguyen 9781784711528
Social Marketing and Behaviour Change: Models, Theory and Applications

ISBN: 9781784711528 / Angielski / Miękka / 2016 / 448 str.

ISBN: 9781784711528/Angielski/Miękka/2016/448 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Linda Brennan;Wayne Binney;Lukas Parker
This book provides a concise overview of the behaviour change models that are relevant to social marketing in order to assist academics and practitioners in social marketing program development. The book features a review and analysis of the most validated models of behaviour change, together with a number of case studies from international researchers that illustrate these models in practice. The models covered include cognitive, conative, affective, social-cultural and multi-theory models, consumer behavior decision models and social change models.
This book provides a concise overview of the behaviour change models that are relevant to social marketing in order to assist academics and practition...
cena: 257,45


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia