wyszukanych pozycji: 4
![]() |
Advertising Strategy: A Communication Theory Approach
ISBN: 9780275916923 / Angielski / Twarda / 1980 / 301 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
357,21 |
![]() |
Strategic Integrated Marketing Communications
ISBN: 9780367770624 / Angielski / Miękka / 2023 / 328 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
222,96 |
![]() |
Strategic Integrated Marketing Communications
ISBN: 9780367770617 / Angielski / Twarda / 2023 / 328 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
775,66 |
![]() |
Marketing Communications: Objectives, Strategy, Tactics
ISBN: 9781526438645 / Angielski / Twarda / 2018 / 584 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) Uniting industry experience with academic expertise, the authors combine marketing communications and advertising with the branding perspective to provide students with a practical planning system and a seven-step approach enabling them to create a consistent and comprehensive marketing plan.
Uniting industry experience with academic expertise, the authors combine marketing communications and advertising with the branding perspective to pro...
|
cena:
896,86 |