• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Krishna, Aradhna » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Customer Sense: How the 5 Senses Influence Buying Behavior Krishna, Aradhna 9780230341739
Customer Sense: How the 5 Senses Influence Buying Behavior

ISBN: 9780230341739 / Angielski / Twarda / 2013 / 185 str.

ISBN: 9780230341739/Angielski/Twarda/2013/185 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Aradhna Krishna
An insightful look at how touch, taste, smell, sound, and appearance effect how customers relate to products on a sensory level, and how small sensory changes can make a huge impact. Customer Sense describes how managers can use this knowledge to improve packaging, branding, and advertising to captivate the consumer's senses.
An insightful look at how touch, taste, smell, sound, and appearance effect how customers relate to products on a sensory level, and how small sensory...
cena: 282,42 zł

 Sensory Marketing: Research on the Sensuality of Products Krishna, Aradhna 9781841697536
Sensory Marketing: Research on the Sensuality of Products

ISBN: 9781841697536 / Angielski / Twarda / 2009 / 422 str.

ISBN: 9781841697536/Angielski/Twarda/2009/422 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Krishna Aradhna

What is sensory marketing and why is it interesting and also important? Krishna defines it as "marketing that engages the consumers' senses and affects their behaviors." In this edited book, the authors discuss how sensory aspects of products, i.e., the touch, taste, smell, sound, and look of the products, affect our emotions, memories, perceptions, preferences, choices, and consumption of these products. We see how creating new sensations or merely emphasizing or bringing attention to existing sensations can increase a product's or service's appeal. The book provides an overview of...

What is sensory marketing and why is it interesting and also important? Krishna defines it as "marketing that engages the consumers' senses and aff...

cena: 782,04 zł

 Customer Sense: How the 5 Senses Influence Buying Behavior Krishna, Aradhna 9781349344420
Customer Sense: How the 5 Senses Influence Buying Behavior

ISBN: 9781349344420 / Angielski / Miękka / 2015 / 185 str.

ISBN: 9781349344420/Angielski/Miękka/2015/185 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Aradhna Krishna; A. Krishna
An insightful look at how touch, taste, smell, sound, and appearance effect how customers relate to products on a sensory level, and how small sensory changes can make a huge impact. Customer Sense describes how managers can use this knowledge to improve packaging, branding, and advertising to captivate the consumer's senses.
An insightful look at how touch, taste, smell, sound, and appearance effect how customers relate to products on a sensory level, and how small sensory...
cena: 201,72 zł

 Sensory Marketing: Research on the Sensuality of Products Krishna, Aradhna 9781841698892
Sensory Marketing: Research on the Sensuality of Products

ISBN: 9781841698892 / Angielski / Miękka / 2009 / 426 str.

ISBN: 9781841698892/Angielski/Miękka/2009/426 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)

What is sensory marketing and why is it interesting and also important? Krishna defines it as "marketing that engages the consumers senses and affects their behaviors." In this edited book, the authors discuss how sensory aspects of products, i.e., the touch, taste, smell, sound, and look of the products, affect our emotions, memories, perceptions, preferences, choices, and consumption of these products. We see how creating new sensations or merely emphasizing or bringing attention to existing sensations can increase a product s or service s appeal. The book provides an overview of sensory...

What is sensory marketing and why is it interesting and also important? Krishna defines it as "marketing that engages the consumers senses and affe...

cena: 244,34 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia