• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Sense: How the 5 Senses Influence Buying Behavior » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Sense: How the 5 Senses Influence Buying Behavior

ISBN-13: 9781349344420 / Angielski / Miękka / 2015 / 185 str.

Aradhna Krishna; A. Krishna
Customer Sense: How the 5 Senses Influence Buying Behavior Krishna, Aradhna 9781349344420 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Sense: How the 5 Senses Influence Buying Behavior

ISBN-13: 9781349344420 / Angielski / Miękka / 2015 / 185 str.

Aradhna Krishna; A. Krishna
cena 201,72
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

An insightful look at how touch, taste, smell, sound, and appearance effect how customers relate to products on a sensory level, and how small sensory changes can make a huge impact. Customer Sense describes how managers can use this knowledge to improve packaging, branding, and advertising to captivate the consumer's senses.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781349344420
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2013
Ilość stron:
185
Waga:
0.29 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.09
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"A sophisticated, easy-handed elucidation of the practice of marketing to our senses." - Kirkus

"Marketers have been using sensory experiences to help promote brands for many years to varying degrees of success. It seems to be a hit or miss proposition. In this groundbreaking book, Customer Sense, Aradhna Krishna shows how the science of senses works and how marketers can effectively use smell, taste, touch, vision, and sound to develop and promote any brand or product. This book should be on every marketer's and product developer's shelf." - Jennifer Aaker, Professor of Marketing, Stanford University

"The sense of smell is our most evocative and emotional sense. Scents can trigger memories and emotions that are deeply meaningful and inspiring - your favorite childhood toy, the moment you fell in love - and can change our behaviors and alter our moods. In Customer Sense, Dr. Krishna explores how smell and the other four senses interact with consumers to influence our attitudes and opinions about a product. This book is for anyone who is looking to connect with customers at a multisensory level and where their most fundamental motivations lie." - Rachel Herz, PhD, Author of The Scent of Desire, Adjunct Professor, Department of Psychiatry and Human Behavior, Brown University Medical School

"Customer Sense opens up new windows into the many ways we perceive brands at the deepest, most fundamental levels. It will increase your marketing insight fivefold, one sense at a time, with practical ways to maximize the full range of customer experience." - Douglas Van Praet, author of Unconscious Branding: How Neuroscience Can Empower (and Inspire) Marketing

Introduction 1. Vision 2. Audition 3. Smell 4. Taste 5. Touch Conclusion

Dr. Aradhna Krishna is the Dwight F. Benton Professor of Marketing at the Ross School of Business, University of Michigan, USA having previously served as a faculty member at Columbia University, New York University, and the National University of Singapore. Her work on investigating how consumers respond to changes in pricing, promotion, packaging, and branding has been cited in The New York Times, The Wall Street Journal, the Chicago Tribune, the Huffington Post, and on NPR. She has had numerous articles published in venues such as the Journal of Consumer Research, Journal of Economic Theory, Journal of Consumer Psychology, Management Science, Journal of Retailing, Journal of Marketing, Journal of Experimental Psychology, and the Harvard Business Review. She is the senior area editor for the Journal of Consumer Psychology and an area editor for Management Science, and she sits on the editorial board of the Journal of Marketing Research as well as the Journal of Consumer Research. She has also worked with companies such as Best Buy, Procter & Gamble, Dell, and Hallmark.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia