• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sensory Marketing: Research on the Sensuality of Products » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Sensory Marketing: Research on the Sensuality of Products

ISBN-13: 9781841697536 / Angielski / Twarda / 2009 / 422 str.

Krishna Aradhna
Sensory Marketing: Research on the Sensuality of Products Krishna, Aradhna 9781841697536 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Sensory Marketing: Research on the Sensuality of Products

ISBN-13: 9781841697536 / Angielski / Twarda / 2009 / 422 str.

Krishna Aradhna
cena 780,44 zł
(netto: 743,28 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

What is sensory marketing and why is it interesting and also important? Krishna defines it as "marketing that engages the consumers' senses and affects their behaviors." In this edited book, the authors discuss how sensory aspects of products, i.e., the touch, taste, smell, sound, and look of the products, affect our emotions, memories, perceptions, preferences, choices, and consumption of these products. We see how creating new sensations or merely emphasizing or bringing attention to existing sensations can increase a product's or service's appeal. The book provides an overview of sensory marketing research that has taken place thus far. It should facilitate sensory marketing by practitioners and also can be used for research or in academic classrooms.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - General
Psychology > Applied Psychology
Wydawca:
Taylor and Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781841697536
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
422
Waga:
0.70 kg
Wymiary:
22.86 x 15.49 x 2.79
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Preface and Acknowledgments. A. Krishna, Introduction. Part 1. Haptics. J. Peck, Does Touch Matter? Insights from Haptic Research in Marketing. R.L. Klatzky, Touch: A Gentle Tutorial with Implications for Marketing. A.C. Morales, Understanding the Role of Incidental Touch in Consumer Behavior. T.L. Childers, J. Peck, Information and Affective Influences of Haptics on Product Evaluation: Is What I Say How I Feel? Part 2. Olfaction. M. Morrin, Scent Marketing: An Overview. R.S. Herz, The Emotional, Cognitive and Biological Basics of Olfaction: Implications and Considerations for Scent Marketing. M.O. Lwin, M. Wijaya, Do Scents Evoke the Same Feelings Across Cultures?: Exploring the Role of Emotions. M. Morrin, J. Chebat, C. Gelinas-Chebat, The Impact of Scent and Music on Consumer Perceptions of Time Duration. Part 3. Audition. J. Meyers-Levy, M.G. Bublitz, L.A. Peracchio, The Sounds of the Marketplace: The Role of Audition in Marketing. E. Yorkston, Auxiliary Auditory Ambition: Assessing Ancillary and Ambient Sounds. D.W. Dahl, Understanding the Role of Spokesperson Voice in Broadcast Advertising. M. Carnevale, D. Lerman, D. Luna, Hear is the thing: Auditory Processing of Novel Non-word Brand Names. Part 4. Vision. P. Raghubir, Visual Perception: An Overview. A. Chattopadhyay, G.J. Gorn, P. Darke, Differences and Similarities in Hue Preferences between Chinese and Caucasians. E.A. Greenleaf, Does Everything Look Worse in Black and White? The Role of Monochrome Images in Consumer Behavior. B.E. Kahn, X. Deng, Effects on Visual Weight Perceptions of Product Image Locations on Packaging. Part 5. Taste. A. Krishna, R.S. Elder, The Gist of Gustation: An Exploration of Taste, Food, and Consumption. P. Rozin, J. Hormes, Psychology and Sensory Marketing, with a Focus on Food. P. Chandon, Estimating Food Quantity: Biases and Remedies. A. Krishna, N. Aydinoglu, B. Wansink, Do Size Labels Have a Common Meaning Among Consumers? Part 6. The Future. R.S. Elder, N. Aydinoglu, V. Barger, C. Caldara, H.E. Chun, C.J. Lee, G. Mohr, A. Stamatogiannakis, A Sense of Things to Come: Future Research Directions in Sensory Marketing.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia