• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Karsten Hadwich » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Beziehungsqualität Im Relationship Marketing: Konzeption Und Empirische Analyse Eines Wirkungsmodells Hadwich, Karsten 9783409124867
Beziehungsqualität Im Relationship Marketing: Konzeption Und Empirische Analyse Eines Wirkungsmodells

ISBN: 9783409124867 / Niemiecki / Miękka / 2003 / 275 str.

ISBN: 9783409124867/Niemiecki/Miękka/2003/275 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Karsten Hadwich
Karsten Hadwich setzt sich theoretisch und empirisch mit den Einflussgroen und Erfolgswirkungen sowie verschiedenen moderierenden Effekten der Beziehungsqualitat auseinander, um das Gesamtverstandnis von Beziehungsqualitat und deren Rolle in Kundenbeziehungen zu verbessern.
Karsten Hadwich setzt sich theoretisch und empirisch mit den Einflussgroen und Erfolgswirkungen sowie verschiedenen moderierenden Effekten der Beziehu...
cena: 263,94 zł

 Sustainable Service Management: Band 1: Nachhaltigkeit Aus Sicht Von Kunden Und Mitarbeitern Manfred Bruhn Karsten Hadwich 9783658451479
Sustainable Service Management: Band 1: Nachhaltigkeit Aus Sicht Von Kunden Und Mitarbeitern

ISBN: 9783658451479 / Niemiecki

ISBN: 9783658451479/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Manfred Bruhn; Karsten Hadwich
cena: 490,23 zł

 Sustainable Service Management: Band 2: Strategien Und Umsetzung Der Nachhaltigkeit Manfred Bruhn Karsten Hadwich 9783658451455
Sustainable Service Management: Band 2: Strategien Und Umsetzung Der Nachhaltigkeit

ISBN: 9783658451455 / Niemiecki

ISBN: 9783658451455/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Manfred Bruhn; Karsten Hadwich
cena: 377,09 zł

 Digital Analytics Im Dienstleistungsmanagement Manfred Bruhn Karsten Hadwich 9783658483241
Digital Analytics Im Dienstleistungsmanagement

ISBN: 9783658483241 / Niemiecki

ISBN: 9783658483241/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Manfred Bruhn; Karsten Hadwich
cena: 301,67 zł

 Customer-Dominant Logic: Kundendominantes Management ALS Neue Zielgr??e Im Relationship Marketing Manfred Bruhn Maxim Saleschus Karsten Hadwich 9783658433253
Customer-Dominant Logic: Kundendominantes Management ALS Neue Zielgr??e Im Relationship Marketing

ISBN: 9783658433253 / Niemiecki

ISBN: 9783658433253/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Manfred Bruhn; Maxim Saleschus; Karsten Hadwich
cena: 263,94 zł

 Customer-Dominant Logic: Customer-Dominant Management as a New Target in Relationship Marketing Manfred Bruhn Maxim Saleschus Karsten Hadwich 9783658453510
Customer-Dominant Logic: Customer-Dominant Management as a New Target in Relationship Marketing

ISBN: 9783658453510 / Angielski

ISBN: 9783658453510/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Manfred Bruhn; Maxim Saleschus; Karsten Hadwich
cena: 403,47 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia