• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Jonathan E Schroeder » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 13

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Brand Culture Jonathan Schroeder 9780415355995
Brand Culture

ISBN: 9780415355995 / Angielski / Miękka / 2005 / 224 str.

ISBN: 9780415355995/Angielski/Miękka/2005/224 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Jonathan Schroeder

This fascinating book shows that neither managers nor consumers completely control branding processes cultural codes constrain how brands work to produce meaning. Placing brands firmly within the context of culture, it investigates these complex foundations. Topics covered include:

  • the role of consumption
  • brand management
  • corporate branding
  • branding ethics
  • the role of advertising.

This excellent text includes case studies of iconic international brands such as LEGO, Nokia and Ryanair, and analysis by leading researchers...

This fascinating book shows that neither managers nor consumers completely control branding processes cultural codes constrain how brands work to p...

cena: 254,11 zł

 Conversations on Consumption Jonathan E. Schroeder 9780415623032
Conversations on Consumption

ISBN: 9780415623032 / Angielski / Twarda / 2012 / 256 str.

ISBN: 9780415623032/Angielski/Twarda/2012/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Jonathan E. Schroeder
Consumption studies has grown tremendously in the past decade. Researchers in sociology, geography, anthropology, history, marketing, management, organization and even art history have embraced consumption as a key institution of our era, and are eager for ideas and insights. 'Conversations on Consumption' makes an important contribution to the growing field of consumption studies by offering readers a lively introduction to debates and dialogues that have shaped the field, in the form of engaging interviews and personal reflections from leading theorists and researchers.
Consumption studies has grown tremendously in the past decade. Researchers in sociology, geography, anthropology, history, marketing, management, orga...
cena: 439,85 zł

 Visual Consumption Jonathan E. Schroeder 9780415366250
Visual Consumption

ISBN: 9780415366250 / Angielski / Miękka / 2005 / 208 str.

ISBN: 9780415366250/Angielski/Miękka/2005/208 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Jonathan E. Schroeder

A key characteristic of the twenty-first century economy is 'the image'. Brand development is based on image, products are advertised via images, and corporate image is critical for economic success. This book draws from art history, photography and visual studies to develop an interdisciplinary, image-based approach to understanding consumer behaviour.

Focusing on four themes: representation, photography, images and identity, it presents a theoretical perspective on visual consumption, providing wide-ranging examples from advertising, the internet, photography, design, theatre...

A key characteristic of the twenty-first century economy is 'the image'. Brand development is based on image, products are advertised via images, a...

cena: 273,66 zł

 Brands: Interdisciplinary Perspectives Jonathan E. Schroeder 9781138787964
Brands: Interdisciplinary Perspectives

ISBN: 9781138787964 / Angielski / Twarda / 2014 / 390 str.

ISBN: 9781138787964/Angielski/Twarda/2014/390 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Jonathan E. Schroeder

Branding has emerged as a cornerstone of marketing practice and corporate strategy, as well as a central cultural practice. In this book, Jonathan Schroeder brings together a curated selection of the most influential and thought-provoking papers on brands and branding from Consumption Markets and Culture, accompanied by new contributions from leading brand scholars Giana Eckhardt, John F. Sherry, Jr., Sidney Levy and Morris Holbrook.

Organised into four perspectives - cultural, corporate, consumer, critical - these papers are chosen to highlight the complexities of...

Branding has emerged as a cornerstone of marketing practice and corporate strategy, as well as a central cultural practice. In this book, Jonathan ...

cena: 782,04 zł

 Brands: Interdisciplinary Perspectives Jonathan E. Schroeder 9780367870171
Brands: Interdisciplinary Perspectives

ISBN: 9780367870171 / Angielski / Miękka / 2019 / 390 str.

ISBN: 9780367870171/Angielski/Miękka/2019/390 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Jonathan E. Schroeder
cena: 205,23 zł

 The United States Governed by Six Hundred Thousand Despots John Swanson Jacobs Jonathan D. S. Schroeder 9780226832807
The United States Governed by Six Hundred Thousand Despots

ISBN: 9780226832807 / Angielski

ISBN: 9780226832807/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
John Swanson Jacobs; Jonathan D. S. Schroeder
cena: 473,34 zł

 Visual Consumption Jonathan E. Schroeder J. Schroeder 9780415244244
Visual Consumption

ISBN: 9780415244244 / Angielski / Twarda / 2002 / 206 str.

ISBN: 9780415244244/Angielski/Twarda/2002/206 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Jonathan E. Schroeder; J. Schroeder

A key characteristic of the twenty-first century economy is 'the image'. Brand development is based on image, products are advertised via images, and corporate image is critical for economic success. This book draws from art history, photography and visual studies to develop an interdisciplinary, image-based approach to understanding consumer behaviour.

Focusing on four themes: representation, photography, images and identity, it presents a theoretical perspective on visual consumption, providing wide-ranging examples from advertising, the internet, photography, design, theatre...

A key characteristic of the twenty-first century economy is 'the image'. Brand development is based on image, products are advertised via images, a...

cena: 733,16 zł

 Brand Culture Jonathan E. Schroeder Miriam Salzer-Morling J. Schroeder 9780415355988
Brand Culture

ISBN: 9780415355988 / Angielski / Twarda / 2005 / 240 str.

ISBN: 9780415355988/Angielski/Twarda/2005/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Jonathan E. Schroeder; Miriam Salzer-Morling; J. Schroeder
Brands occupy an increasingly prominent place in the managerial mind as well as the cultural landscape. Recent research has shown that brands are interpreted or read in multiple ways, prompting an important and illuminating reconsideration of how branding "works," and shifting attention from brand producers toward consumer response to understand how branding interacts with consumers to create meaning. Largely missing from these insights, however, is an awareness of basic cultural processes that affect contemporary brands, including historical context, ethical concerns, and consumer response....
Brands occupy an increasingly prominent place in the managerial mind as well as the cultural landscape. Recent research has shown that brands are inte...
cena: 782,04 zł

 Ahab Unbound: Melville and the Materialist Turn Meredith Farmer Jonathan D. S. Schroeder 9781517907556
Ahab Unbound: Melville and the Materialist Turn

ISBN: 9781517907556 / Angielski / Miękka / 2022 / 464 str.

ISBN: 9781517907556/Angielski/Miękka/2022/464 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Meredith Farmer; Jonathan D. S. Schroeder
cena: 107,48 zł

 Ahab Unbound: Melville and the Materialist Turn Meredith Farmer Jonathan D. S. Schroeder 9781517907549
Ahab Unbound: Melville and the Materialist Turn

ISBN: 9781517907549 / Angielski / Twarda / 2022 / 464 str.

ISBN: 9781517907549/Angielski/Twarda/2022/464 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Meredith Farmer; Jonathan D. S. Schroeder
cena: 454,57 zł

 The Routledge Companion to Visual Organization Emma Bell Samantha Warren Jonathan E. Schroeder 9781032242682
The Routledge Companion to Visual Organization

ISBN: 9781032242682 / Angielski / Miękka / 2021 / 422 str.

ISBN: 9781032242682/Angielski/Miękka/2021/422 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Emma Bell; Samantha Warren; Jonathan E. Schroeder
cena: 278,55 zł

 August Strindberg and Visual Culture: The Emergence of Optical Modernity in Image, Text and Theatre Jonathan Schroeder Anna Westerstahl Stenport Eszter Szalczer 9781501363269
August Strindberg and Visual Culture: The Emergence of Optical Modernity in Image, Text and Theatre

ISBN: 9781501363269 / Angielski / Miękka / 2020 / 248 str.

ISBN: 9781501363269/Angielski/Miękka/2020/248 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Jonathan Schroeder; Anna Westerstahl Stenport; Eszter Szalczer
cena: 169,73 zł

 August Strindberg and Visual Culture: The Emergence of Optical Modernity in Image, Text and Theatre Jonathan Schroeder Anna Westerthal Stenport Eszter Szalczer 9781501338007
August Strindberg and Visual Culture: The Emergence of Optical Modernity in Image, Text and Theatre

ISBN: 9781501338007 / Angielski / Twarda / 2018 / 248 str.

ISBN: 9781501338007/Angielski/Twarda/2018/248 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Jonathan Schroeder; Anna Westerthal Stenport; Eszter Szalczer
cena: 635,41 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia