• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Brand Culture » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Brand Culture

ISBN-13: 9780415355988 / Angielski / Twarda / 2005 / 240 str.

Jonathan E. Schroeder; Miriam Salzer-Morling; J. Schroeder
Brand Culture Jonathan E. Schroeder Miriam Salzer-Morling J. Schroeder 9780415355988 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Brand Culture

ISBN-13: 9780415355988 / Angielski / Twarda / 2005 / 240 str.

Jonathan E. Schroeder; Miriam Salzer-Morling; J. Schroeder
cena 782,04 zł
(netto: 744,80 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 730,42 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Brands occupy an increasingly prominent place in the managerial mind as well as the cultural landscape. Recent research has shown that brands are interpreted or read in multiple ways, prompting an important and illuminating reconsideration of how branding "works," and shifting attention from brand producers toward consumer response to understand how branding interacts with consumers to create meaning. Largely missing from these insights, however, is an awareness of basic cultural processes that affect contemporary brands, including historical context, ethical concerns, and consumer response. Neither managers nor consumers completely control branding processes - cultural codes constrain how brands work to produce meaning. "Brand Culture" places brands firmly within culture to look at the complex underpinnings of branding processes.
The reader finds case studies of iconic global brands, such as Benetton, LEGO, and Ryanair, and offers practical managerial advice as well as thoughtful analyses of broad concepts and strategic brand management by leading brand researchers, including John Balmer, Stephen Brown, Mary Jo Hatch, Majken Schultz, Sø ren Askegaard, Richard Elliott and Jean-Noë l Kapferer.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415355988
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
240
Waga:
0.51 kg
Wymiary:
23.4x15.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part 1: Corporate Perspectives on Brand Culture  1. Corporate Branding as Strategy: The Case of LEGO Company  2. Corporate Brand Cultures and Communities  3. Ambi-Brand Culture: On a Wing and a Swear with Ryanair  4. The Two Business Cultures of Luxury Brands  5. Managing Leader and Partner Brands: The Brand Association Base  Part 2: Clarifying Brand Concepts  6. Brands as a Global Ideoscape  7. Brave New Brands: Cultural Branding between Utopia and A-topia  8. Rethinking Identity in Brand Management  9. Design Management and Branding Management: A Nice Couple or False Friends?  Part 3: Consuming Brand Culture  10. Symbolic Brands and Authenticity of Identity Performance  11. Branding Ethics: Negotiating Benetton’s Identity and Image  12. Brand Ecosystems: Multilevel Brand Interaction  13. Selling Dreams: The Role of Advertising in Shaping Luxury Brands Meaning



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia