• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

John A Quelch » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 7

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 All Business is Local : Why Place Matters More than Ever in a Global, Virtual World John Quelch 9780241961643
All Business is Local : Why Place Matters More than Ever in a Global, Virtual World

ISBN: 9780241961643 / Angielski / Miękka / 2012 / 256 str.

ISBN: 9780241961643/Angielski/Miękka/2012/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
John Quelch
Redefining 'place' as a business imperative in the global economy, this title explores five categories (psychological, physical, virtual, geographical and global) and teaches us that just as customers' relationships to places profoundly affect their relationships to businesses, companies have to be local as well as global in order to succeed.
Redefining 'place' as a business imperative in the global economy, this title explores five categories (psychological, physical, virtual, geographical...
cena: 81,93

 Readings in Modern Marketing John A. Quelch 9789629962791
Readings in Modern Marketing

ISBN: 9789629962791 / Angielski / Miękka / 2007 / 756 str.

ISBN: 9789629962791/Angielski/Miękka/2007/756 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
John A. Quelch
Readings in Modern Marketing is a collection of Professor Quelch's highly-praised scholarly articles previously published in leading business journals. Topics covered include marketing and business strategy, managing product lines, pricing, managing the point of sales, global marketing, building global brands, marketing and the new technologies, marketing and society, and so forth. Readings in Modern Marketing offers important theories as well as practical, insightful tactics. It is an indispensable source of reference.
Readings in Modern Marketing is a collection of Professor Quelch's highly-praised scholarly articles previously published in leading business j...
cena: 136,25

 Building a Culture of Health: A New Imperative for Business Quelch, John A. 9783319437224
Building a Culture of Health: A New Imperative for Business

ISBN: 9783319437224 / Angielski / Miękka / 2016 / 174 str.

ISBN: 9783319437224/Angielski/Miękka/2016/174 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
John A. Quelch; Emily C. Boudreau

This ambitious volume sets out to understand how every company impacts public health and introduces a robust model, rooted in organizational and scientific knowledge, for companies committed to making positive contributions to health and wellness. Focusing on four interconnected areas of corporate impact, it not only discusses the business imperative of promoting a healthier society and improved living conditions worldwide, but also provides guidelines for measuring a company s population health footprint. Examples, statistics and visuals showcase emerging corporate involvement in public...

This ambitious volume sets out to understand how every company impacts public health and introduces a robust model, rooted in organizational and sc...

cena: 262,25

 The Global Market: Developing a Strategy to Manage Across Borders Quelch, John A. 9780787968571
The Global Market: Developing a Strategy to Manage Across Borders

ISBN: 9780787968571 / Angielski / Twarda / 2004 / 432 str.

ISBN: 9780787968571/Angielski/Twarda/2004/432 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
John A. Quelch; Rohit Deshpande
The twin forces of ideological change and the technology revolution make globalization the single most important issue facing executives today. But many companies who have developed a presence in the global market now face the challenges inherent in creating a multinational presence with the demands of the -unglobal consumer- who does not have a -one size fits all- need. Here, HBS Professors John Quelch and Deshpande bring together 13 Harvard Business School professors to discuss these and other problems and benefits encountered by executives in global markets. Topics to be discussed include:...
The twin forces of ideological change and the technology revolution make globalization the single most important issue facing executives today. But ma...
cena: 243,39

 Consumers, Corporations, and Public Health: A Case-Based Approach to Sustainable Business John A. Quelch 9780190235123
Consumers, Corporations, and Public Health: A Case-Based Approach to Sustainable Business

ISBN: 9780190235123 / Angielski / Miękka / 2016 / 392 str.

ISBN: 9780190235123/Angielski/Miękka/2016/392 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
John A. Quelch
The public health footprint associated with corporate behavior has come under increased scrutiny in the last decade, with an increased expectation that private profit not come at the expense of consumer welfare.

Consumers, Corporations, and Public Health assembles 17 case studies at the intersection of business and public health to illustrate how each side can inform and benefit the other. Through contemporary examples from a variety of industries and geographies, this collection provides students with an appreciation for the importance of consumer empowerment and consumer...

The public health footprint associated with corporate behavior has come under increased scrutiny in the last decade, with an increased expectation tha...
cena: 301,44

 Compassionate Management of Mental Health in the Modern Workplace John a. Quelch Carin-Isabel Knoop 9783030100711
Compassionate Management of Mental Health in the Modern Workplace

ISBN: 9783030100711 / Angielski / Miękka / 2019 / 215 str.

ISBN: 9783030100711/Angielski/Miękka/2019/215 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
John a. Quelch; Carin-Isabel Knoop
cena: 242,07

 Choice Matters: How Healthcare Consumers Make Decisions (and Why Clinicians and Managers Should Care) Gordon T. Moore John A. Quelch Emily C. Boudreau 9780190886134
Choice Matters: How Healthcare Consumers Make Decisions (and Why Clinicians and Managers Should Care)

ISBN: 9780190886134 / Angielski / Miękka / 2018 / 264 str.

ISBN: 9780190886134/Angielski/Miękka/2018/264 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Gordon T. Moore; John A. Quelch; Emily C. Boudreau
cena: 269,16


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia