wyszukanych pozycji: 18
![]() |
Consumer Behavior
ISBN: 9781636514000 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
443,87 zł |
![]() |
Transformation in Times of Crisis: Eight Principles for Creating Opportunities and Value in the Post-Pandemic World
ISBN: 9781637147559 / Angielski / Miękka / 2020 / 554 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
112,95 zł |
![]() |
The Future of Marketing
ISBN: 9781636514116 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
363,16 zł |
![]() |
Organizational Buying Behavior
ISBN: 9781636513980 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
443,87 zł |
![]() |
Product and New Product Management
ISBN: 9781636514017 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
363,16 zł |
![]() |
Marketing Strategy
ISBN: 9781636514048 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
443,87 zł |
![]() |
Global Marketing
ISBN: 9781636514079 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
363,16 zł |
![]() |
Marketing Research and Modeling
ISBN: 9781636514109 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
443,87 zł |
![]() |
Organizational Buying Behavior
ISBN: 9781636513973 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
363,16 zł |
![]() |
Marketing Strategy
ISBN: 9781636514031 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
363,16 zł |
![]() |
Market Segmentation
ISBN: 9781636514062 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
443,87 zł |
![]() |
Marketing Research and Modeling
ISBN: 9781636514093 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
363,16 zł |
![]() |
The Future of Marketing
ISBN: 9781636514123 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
443,87 zł |
![]() |
Consumer Behavior
ISBN: 9781636513997 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
363,16 zł |
![]() |
Market Segmentation
ISBN: 9781636514055 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
363,16 zł |
![]() |
Global Marketing
ISBN: 9781636514086 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
443,87 zł |
![]() |
Transformation in Times of Crisis: Eight Principles for Creating Opportunities and Value in the Post-Pandemic World
ISBN: 9781637146651 / Angielski / Miękka / 2020 / 554 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
183,95 zł |
![]() |
Product and New Product Management
ISBN: 9781636514024 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
443,87 zł |