• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Ivna Reic » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 3

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Lean Agile Marketing: How to Become Agile and Deliver Marketing Success: 2017 Ivna Reic 9780995746503
Lean Agile Marketing: How to Become Agile and Deliver Marketing Success: 2017

ISBN: 9780995746503 / Angielski / Miękka / 2017 / 268 str.

ISBN: 9780995746503/Angielski/Miękka/2017/268 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Ivna Reic
Learn how to increase your productivity, quit multitasking and become proactive, adaptable and Agile in marketing. Step-by-step guide to implementing Agile marketing and also contains relevant case studies and Agile marketing examples. Contains case studies and examples of how other marketers adopted Agile, you will develop the knowledge, understanding, and confidence required to apply Scrum, Kanban and other Agile frameworks. Agile Marketing explains how to apply agile methodologies to marketing. The book contains a realistic and actionable guide to starting agile in marketing, including...
Learn how to increase your productivity, quit multitasking and become proactive, adaptable and Agile in marketing. Step-by-step guide to implementing ...
cena: 78,58

 Events Marketing Management: A Consumer Perspective Reic, Ivna 9780415533584
Events Marketing Management: A Consumer Perspective

ISBN: 9780415533584 / Angielski / Miękka / 2017 / 292 str.

ISBN: 9780415533584/Angielski/Miękka/2017/292 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Ivna Reic; Justin Lance

This textbook provides students with an essential introduction to the theoretical underpinnings and practicalities of managing the marketing of events.

In order to market events effectively, it is vital to consider marketing of events from the organiser's perspective and to link it to that of the consumers attending events. As such, this is the first book on the topic which reflects the unique characteristics of marketing in the Events industry by exploring both sides of the marketing coin - the supply and the demand - in the specific context of events. The book takes the reader...

This textbook provides students with an essential introduction to the theoretical underpinnings and practicalities of managing the marketing of eve...

cena: 242,34

 Events Marketing Management: A Consumer Perspective Ivna Reic Justin Lance 9780415533577
Events Marketing Management: A Consumer Perspective

ISBN: 9780415533577 / Angielski / Twarda / 2017 / 292 str.

ISBN: 9780415533577/Angielski/Twarda/2017/292 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Ivna Reic; Justin Lance

This textbook provides students with an essential introduction to the theoretical underpinnings and practicalities of managing the marketing of events.

In order to market events effectively, it is vital to consider marketing of events from the organiser s perspective and to link it to that of the consumers attending events. As such, this is the first book on the topic which reflects the unique characteristics of marketing in the Events industry by exploring both sides of the marketing coin the supply and the demand in the specific context of events. The book takes the reader from...

This textbook provides students with an essential introduction to the theoretical underpinnings and practicalities of managing the marketing of eve...

cena: 775,66


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia