wyszukanych pozycji: 8
![]() |
Privatisation and Private Higher Education in Kenya. Implications for Access, Equity and Knowledge Production
ISBN: 9782869782181 / Angielski / Miękka / 2008 / 120 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Over the last decade, the privatisation of public universities and the growth in the number of accredited private universities have picked up steadily in Kenya. The growth in the private university sector has been more in the number of institutions than in the volume of students, while in the public universities, privatisation has resulted in increased number of private students, whose enrollment in some institutions and programmes surpass the number of students on government sponsorship. This book addresses the implications of this development in Kenya, with regard to the responsiveness of...
Over the last decade, the privatisation of public universities and the growth in the number of accredited private universities have picked up steadily...
|
cena:
204,40 |
![]() |
Integrative kinderfreundliche schulen
ISBN: 9786204343785 / Niemiecki / Miękka / 148 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Die Studie befasste sich mit der Umsetzung des Konzepts der inklusiven kinderfreundlichen Grundschulen im Bezirk Nyandarua, Kenia. Das Konzept der inklusiven kinderfreundlichen Schulen (Inclusive Child Friendly Schools, CFS) sieht eine qualitativ hochwertige Bildung für alle Kinder in der Schule vor, indem ein Lernumfeld geschaffen wird, in dem alle Kinder lernen können, alle Kinder lernen wollen und alle Kinder sich in den Klassenräumen und Schulen einbezogen fühlen. Studien zeigen jedoch, dass die Bedingungen in den Schulen nicht ausreichend angepasst sind, um der Vielfalt der Lernenden...
Die Studie befasste sich mit der Umsetzung des Konzepts der inklusiven kinderfreundlichen Grundschulen im Bezirk Nyandarua, Kenia. Das Konzept der ink...
|
cena:
246,14 |
![]() |
Inklüziwnye shkoly, druzhestwennye k detqm
ISBN: 9786204343822 / Rosyjski / Miękka / 152 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
129,13 |
![]() |
Scuole inclusive a misura di bambino
ISBN: 9786204343815 / Włoski / Miękka / 140 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
246,14 |
![]() |
INCLUSIVE CHILD FRIENDLY SCHOOLS
ISBN: 9786204718811 / Angielski / Miękka / 120 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) The study addressed implementation of inclusive child friendly primary schools policy in Nyandarua County, Kenya. The Inclusive Child Friendly Schools (CFS) policy provides quality education for all children in school by creating a learning environment where all children can learn, all children want to learn, and all children feel included in the classrooms and schools. However, studies show that the conditions in schools are not adequately adapted to accommodate diversity of learners and even many more children of school going age are still left out of school due to factors like ill health,...
The study addressed implementation of inclusive child friendly primary schools policy in Nyandarua County, Kenya. The Inclusive Child Friendly Schools...
|
cena:
246,14 |
![]() |
Escolas inclusivas e acolhedoras para crianças
ISBN: 9786204343761 / Portugalski / Miękka / 144 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
246,14 |
![]() |
Des écoles accueillantes pour les enfants
ISBN: 9786204343808 / Francuski / Miękka / 148 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) L'étude a porté sur la mise en oeuvre de la politique des écoles primaires inclusives amies des enfants dans le comté de Nyandarua, au Kenya. La politique des écoles inclusives amies des enfants (CFS) prévoit une éducation de qualité pour tous les enfants scolarisés en créant un environnement d'apprentissage où tous les enfants peuvent apprendre, tous les enfants veulent apprendre et tous les enfants se sentent inclus dans les classes et les écoles. Cependant, des études montrent que les conditions dans les écoles ne sont pas suffisamment adaptées pour accueillir la diversité...
L'étude a porté sur la mise en oeuvre de la politique des écoles primaires inclusives amies des enfants dans le comté de Nyandarua, au Kenya. La p...
|
cena:
246,14 |
![]() |
Continuing professional Development for secondary School Teachers
ISBN: 9783639361247 / Angielski / Miękka / 2011 / 244 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
354,20 |