• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Hans Kjellberg » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 8

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Fixing Prices: A Century of Setting, Posting and Adjusting Retail Prices Hans Kjellberg 9781803929248
Fixing Prices: A Century of Setting, Posting and Adjusting Retail Prices

ISBN: 9781803929248 / Angielski / Twarda / 2023 / 272 str.

ISBN: 9781803929248/Angielski/Twarda/2023/272 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Hans Kjellberg
cena: 485,78

 Digitalized Markets Johan Hagberg Hans Kjellberg 9780367655709
Digitalized Markets

ISBN: 9780367655709 / Angielski / Twarda / 2021 / 122 str.

ISBN: 9780367655709/Angielski/Twarda/2021/122 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Johan Hagberg; Hans Kjellberg
cena: 704,38

 Concerned Markets: Economic Ordering for Multiple Values Susi Geiger D. Harrison Hans Kjellberg 9781782549734
Concerned Markets: Economic Ordering for Multiple Values

ISBN: 9781782549734 / Angielski / Twarda / 2014 / 288 str.

ISBN: 9781782549734/Angielski/Twarda/2014/288 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Susi Geiger;D. Harrison;Hans Kjellberg
When political, social, technological and economic interests, values, and perspectives interact, market order and performance become contentious issues of debate. Such 'hot' situations are becoming increasingly common and make for rich sites of research. With expert empirical contributions investigating the organization of such 'concerned' markets, this book is positioned at the centre of the rapidly growing area of interdisciplinary market studies. Markets investigated include those for palm oil, primary health care and functional foods. The authors also examine markets and environmental...
When political, social, technological and economic interests, values, and perspectives interact, market order and performance become contentious issue...
cena: 572,71

 
Fixing Prices – A Century of Setting, Posting and Adjusting Retail Prices

ISBN: 9781035343027 / Angielski / Miękka / 2024 / 242 str.

ISBN: 9781035343027/Angielski/Miękka/2024/242 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Franck Cochoy;Johan Hagberg;Hans Kjellberg
cena: 158,27

 Reconnecting Marketing to Markets Luis Araujo John Finch Hans Kjellberg 9780199578078
Reconnecting Marketing to Markets

ISBN: 9780199578078 / Angielski / Miękka / 2011 / 320 str.

ISBN: 9780199578078/Angielski/Miękka/2011/320 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Luis Araujo; John Finch; Hans Kjellberg
The historical link between marketing and markets, prevalent until the 1960s, has given way to the view of marketing as a portable set of tools applicable to markets and non-markets alike. By re-establishing the connection between the two, this book examines the argument that marketing produces markets: marketing practices and theories play a very significant role in the production of markets and the kinds of entities and phenomena that populate markets.
This interdisciplinary book brings together theoretical and empirical contributions from marketing and economic sociologists to analyse...
The historical link between marketing and markets, prevalent until the 1960s, has given way to the view of marketing as a portable set of tools applic...
cena: 277,83

 Marketing Performativity: Theories, Practices and Devices Katy Mason Hans Kjellberg Johan Hagberg 9781138237261
Marketing Performativity: Theories, Practices and Devices

ISBN: 9781138237261 / Angielski / Twarda / 2017 / 250 str.

ISBN: 9781138237261/Angielski/Twarda/2017/250 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Katy Mason; Hans Kjellberg; Johan Hagberg

Marketing Performativity: Theories, practices and devices addresses concerns about the theory-practice gap so often discussed by marketing scholars, and indeed reframes this gap by asking how is marketing theory performative? How does marketing theory shape action? Who uses it in practice and to what effects? The individual contributions in this book look at how marketing theories are used in practice and what this means for our understanding of the practicing theorising landscape of marketing.

The book begins by considering what performativity is and how this concept is...

Marketing Performativity: Theories, practices and devices addresses concerns about the theory-practice gap so often discussed by marketing...

cena: 704,38

 Concerned Markets: Economic Ordering for Multiple Values Susi Geiger Debbie Harrison Hans Kjellberg 9781782549741
Concerned Markets: Economic Ordering for Multiple Values

ISBN: 9781782549741 / Angielski / Miękka / 2015 / 288 str.

ISBN: 9781782549741/Angielski/Miękka/2015/288 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Susi Geiger;Debbie Harrison;Hans Kjellberg
When political, social, technological and economic interests, values, and perspectives interact, market order and performance become contentious issues of debate. Such 'hot' situations are becoming increasingly common and make for rich sites of research. With expert empirical contributions investigating the organization of such 'concerned' markets, this book is positioned at the centre of the rapidly growing area of interdisciplinary market studies. Markets investigated include those for palm oil, primary health care and functional foods. The authors also examine markets and environmental...
When political, social, technological and economic interests, values, and perspectives interact, market order and performance become contentious issue...
cena: 194,06

 Marketing Performativity: Theories, Practices and Devices Katy Mason Hans Kjellberg Johan Hagberg 9780367109509
Marketing Performativity: Theories, Practices and Devices

ISBN: 9780367109509 / Angielski / Miękka / 2018 / 250 str.

ISBN: 9780367109509/Angielski/Miękka/2018/250 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Katy Mason; Hans Kjellberg; Johan Hagberg
cena: 223,41


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia