• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Gregory Ashworth » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Building a New Heritage Ashworth, Gregory 9780415751483
Building a New Heritage

ISBN: 9780415751483 / Angielski / Miękka / 2014 / 278 str.

ISBN: 9780415751483/Angielski/Miękka/2014/278 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Gregory Ashworth; Peter Larkham
At the heart of the European debate lies the tension between the idea of European unity and individual state identities and nationalisms. This volume provides an insight into this dichotomy by exploring the role of heritage in the new Europe.
At the heart of the European debate lies the tension between the idea of European unity and individual state identities and nationalisms. This volume ...
cena: 224,78 zł

 Building A New Heritage Gregory Ashworth Peter Larkham 9780415812337
Building A New Heritage

ISBN: 9780415812337 / Angielski / Twarda / 2012 / 296 str.

ISBN: 9780415812337/Angielski/Twarda/2012/296 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Gregory Ashworth; Peter Larkham

At the heart of the European debate lies the tension between the idea of European unity and individual state identities and nationalisms. This volume provides an insight into this dichotomy by exploring the role of heritage in the new Europe.

The main theme of this book is that a number of possible heritages can be shaped from the European past depending on the purposes for which they are intended. Through different methods of management intervention, heritage can fulfil a variety of functions, becoming a major commercial resource in the form of the tourism industry, or enlisted in the...

At the heart of the European debate lies the tension between the idea of European unity and individual state identities and nationalisms. This volu...

cena: 708,73 zł

 Marketing Tourism Places Gregory Ashworth Brian Goodall 9780415814683
Marketing Tourism Places

ISBN: 9780415814683 / Angielski / Twarda / 2012 / 312 str.

ISBN: 9780415814683/Angielski/Twarda/2012/312 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Gregory Ashworth; Brian Goodall
Tourism is well established as an important part of the new service economy, and the rewards it offers have stimulated intense competition in the tourism industry. Many destinations compete to attract potential tourists, each place having to work hard to distinguish itself from rivals offering similar or alternative attractions. This book, originally published in 1990, explores how destinations invest increasing amounts of time and money into developing and promoting their 'products'. The contributors, from both academic institutes and the tourism industry, provide a multidisciplinary and...
Tourism is well established as an important part of the new service economy, and the rewards it offers have stimulated intense competition in the tour...
cena: 733,16 zł

 Marketing in the Tourism Industry : The Promotion of Destination Regions Brian Goodall Gregory Ashworth 9780415812719
Marketing in the Tourism Industry : The Promotion of Destination Regions

ISBN: 9780415812719 / Angielski / Twarda / 2012 / 264 str.

ISBN: 9780415812719/Angielski/Twarda/2012/264 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Brian Goodall; Gregory Ashworth
This book examines how different sections of the tourism industry attempt to reach their markets. A wide range of distinctive forms of holiday are considered, and the influence their characteristics have on how they are marketed is discussed. But the approach is also comparative, and the relative success each area of the industry has in reaching its market is evaluated.
This book examines how different sections of the tourism industry attempt to reach their markets. A wide range of distinctive forms of holiday are con...
cena: 708,73 zł

 Marketing Tourism Places (Rle Tourism) Gregory Ashworth Brian Goodall 9781138007659
Marketing Tourism Places (Rle Tourism)

ISBN: 9781138007659 / Angielski / Miękka / 2014 / 310 str.

ISBN: 9781138007659/Angielski/Miękka/2014/310 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Gregory Ashworth; Brian Goodall
Tourism is well established as an important part of the new service economy, and the rewards it offers have stimulated intense competition in the tourism industry. Many destinations compete to attract potential tourists, each place having to work hard to distinguish itself from rivals offering similar or alternative attractions. This book, originally published in 1990, explores how destinations invest increasing amounts of time and money into developing and promoting their 'products'. The contributors, from both academic institutes and the tourism industry, provide a multidisciplinary and...
Tourism is well established as an important part of the new service economy, and the rewards it offers have stimulated intense competition in the tour...
cena: 224,78 zł

 War and the City Gregory J. Ashworth 9780415755573
War and the City

ISBN: 9780415755573 / Angielski / Miękka / 2014 / 240 str.

ISBN: 9780415755573/Angielski/Miękka/2014/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Gregory J. Ashworth
Cities have evolved from small urban systems designed to withstand attack from without. The demands of the modern city have shifted the focus to the dangers of internal violence. 'War and the City' analyses the role of cities in war and the effects of war on cities.
Cities have evolved from small urban systems designed to withstand attack from without. The demands of the modern city have shifted the focus to the d...
cena: 224,78 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia