• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Frank R Kardes » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy Frank R. Kardes Paul M. Herr 9781138875951
Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy

ISBN: 9781138875951 / Angielski / Miękka / 2015 / 416 str.

ISBN: 9781138875951/Angielski/Miękka/2015/416 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank R. Kardes; Paul M. Herr
Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy, a book in the Advertising and Consumer Psychology series sponsored by the Society for Consumer Psychology, focuses on the most important recent developments at the interface of social cognition and marketing, and develops integrative theoretical frameworks with rich practical implications. More specifically, the chapters offer a novel and thought-provoking perspective on consumer-focused strategy--or the effects of marketing stimuli and activities on an integrated system of consumer processes and responses.

Divided into four...

Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy, a book in the Advertising and Consumer Psychology series sponsored by the Society for ...
cena: 175,19

 Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy Frank R. Kardes Paul M. Herr Jacques Nantel 9780805855203
Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy

ISBN: 9780805855203 / Angielski / Twarda / 2005 / 414 str.

ISBN: 9780805855203/Angielski/Twarda/2005/414 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank R. Kardes; Paul M. Herr; Jacques Nantel
"Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy," a book in the Advertising and Consumer Psychology series sponsored by the Society for Consumer Psychology, focuses on the most important recent developments at the interface of social cognition and marketing, and develops integrative theoretical frameworks with rich practical implications. More specifically, the chapters offer a novel and thought-provoking perspective on consumer-focused strategy--or the effects of marketing stimuli and activities on an integrated system of consumer processes and responses.
Divided into four parts,...
"Applying Social Cognition to Consumer-Focused Strategy," a book in the Advertising and Consumer Psychology series sponsored by the Society for Consum...
cena: 438,05

 Handbook of Research Methods in Consumer Psychology Frank R. Kardes Paul P. Herr Norbert Schwarz 9780815352983
Handbook of Research Methods in Consumer Psychology

ISBN: 9780815352983 / Angielski / Miękka / 2019 / 528 str.

ISBN: 9780815352983/Angielski/Miękka/2019/528 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank R. Kardes; Paul P. Herr; Norbert Schwarz
cena: 486,78

 Handbook of Research Methods in Consumer Psychology Frank R. Kardes Paul P. Herr Norbert Schwarz 9780815352938
Handbook of Research Methods in Consumer Psychology

ISBN: 9780815352938 / Angielski / Twarda / 2019 / 528 str.

ISBN: 9780815352938/Angielski/Twarda/2019/528 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank R. Kardes; Paul P. Herr; Norbert Schwarz
cena: 1070,92


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia