• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Frank Piller » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 8

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Interaktive Wertschöpfung Kompakt: Open Innovation, Individualisierung Und Neue Formen Der Arbeitsteilung Piller, Frank 9783658175139
Interaktive Wertschöpfung Kompakt: Open Innovation, Individualisierung Und Neue Formen Der Arbeitsteilung

ISBN: 9783658175139 / Niemiecki / Miękka / 2017 / 125 str.

ISBN: 9783658175139/Niemiecki/Miękka/2017/125 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank Piller; Kathrin Moslein; Christoph Ihl

Dieses Lehrbuch vermittelt in komprimierter Form die wesentlichen Inhalte des Standardwerkes- Interaktive Wertschopfung- von Ralf Reichwald und Frank Piller. Unternehmerische Wertschopfung findet heute zunehmend nicht mehr sequentiell im Sinne einer klassischen Wertschopfungskette statt, sondern interaktiv und iterativ zwischen einem fokalen Unternehmen und externen Mitwirkenden. Vor allem Kunden und Nutzer werden selbst aktiv (Co-Creation). Dies gilt fur die Forschung und Entwicklung neuer Produkte und Dienstleistungen (Open Innovation) genauso wie fur operative Wertschopfungsprozesse...

Dieses Lehrbuch vermittelt in komprimierter Form die wesentlichen Inhalte des Standardwerkes- Interaktive Wertschopfung- von Ralf Reichwald und Fra...

cena: 105,56

 Einführung in Die Betriebswirtschaftslehre: Ein Reader Zur Vorlesung an Der Rwth Aachen Piller, Frank 9783834945280
Einführung in Die Betriebswirtschaftslehre: Ein Reader Zur Vorlesung an Der Rwth Aachen

ISBN: 9783834945280 / Niemiecki / Miękka / 2012 / 489 str.

ISBN: 9783834945280/Niemiecki/Miękka/2012/489 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dieses Lehrbuch fuhrt in die Grundlagen der Allgemeinen Betriebswirtschaftslehre ein und basiert auf Beitragen aus: Hutzschenreuter, Allgemeine Betriebswirtschaftslehre / Picot/Reichwald/Wigand, Die grenzenlose Unternehmung / Schreyogg/Koch, Grundlagen des Managements / Reichwald/Piller, Interaktive Wertschopfung / Lachnit/Muller, Unternehmenscontrolling / Thommen/Achleitner, Allgemeine Betriebswirtschaftslehre."
Dieses Lehrbuch fuhrt in die Grundlagen der Allgemeinen Betriebswirtschaftslehre ein und basiert auf Beitragen aus: Hutzschenreuter, Allgemeine Betrie...
cena: 150,79

 Handbook of Research in Mass Customization and Personalization (in 2 Volumes) Piller, Frank T. 9789814280259
Handbook of Research in Mass Customization and Personalization (in 2 Volumes)

ISBN: 9789814280259 / Angielski / Twarda / 2010 / 1148 str.

ISBN: 9789814280259/Angielski/Twarda/2010/1148 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank T. Piller; Mitchell M. Tseng
A growing heterogeneity of demand, the advent of 'long tail markets', exploding product complexities, and the rise of creative consumers are challenging companies in all industries to find new strategies to address these trends. Mass customization (MC) has emerged in the last decade as the premier strategy for companies in all branches of industry to profit from heterogeneity of demand and a broad scope of other customer demands. The research and practical experience collected in this book presents the latest thinking on how to make mass customization work. More than 50 authors from academia...
A growing heterogeneity of demand, the advent of 'long tail markets', exploding product complexities, and the rise of creative consumers are challengi...
cena: 1536,50

 Forecasting Next Generation Manufacturing: Digital Shadows, Human-Machine Collaboration, and Data-Driven Business Models Piller, Frank T. 9783031077333
Forecasting Next Generation Manufacturing: Digital Shadows, Human-Machine Collaboration, and Data-Driven Business Models

ISBN: 9783031077333 / Angielski / Twarda / 2022

ISBN: 9783031077333/Angielski/Twarda/2022

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)

Manufacturing companies have just begun to implement the concepts of the Fourth Industrial Revolution (Industry 4.0) on a larger scale. Still, this area is characterized by a rapid pace of technological change, blurring boundaries between physical, digital, and biological systems, and a quickly changing growing political, economic, and social environment -- leading to high uncertainty in decision making and many questions about the future development in this field.



To provide guidance and inspiration for managers and academics on the future of digital manufacturing systems, this book...

Manufacturing companies have just begun to implement the concepts of the Fourth Industrial Revolution (Industry 4.0) on a larger scale. Still, this...

cena: 201,72

 Nachhaltige Integration Von Marketing Und Innovieren: Eine Theorie Entwickelnde Longitudinalstudie Zum Management Des Wandels Christian Schaller Frank Piller 9783835005181
Nachhaltige Integration Von Marketing Und Innovieren: Eine Theorie Entwickelnde Longitudinalstudie Zum Management Des Wandels

ISBN: 9783835005181 / Niemiecki / Miękka / 2007 / 471 str.

ISBN: 9783835005181/Niemiecki/Miękka/2007/471 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Christian Schaller; Frank Piller
Christian Schaller untersucht, wie der Wandel zu einer nachhaltigen Integration von Marketing und Innovation gestaltet werden kann, denn deren sich andernde Rollen erfordern neue Formen effektiver Integration. Aus institutioneller, netzwerk- und beziehungsorientierter Perspektive, innovativ und mit hoher praktischer Relevanz treibt er die Offnung der Forschung zur Schnittstellenthematik voran."
Christian Schaller untersucht, wie der Wandel zu einer nachhaltigen Integration von Marketing und Innovation gestaltet werden kann, denn deren sich an...
cena: 282,79

 
Bridging Mass Customization & Open Innovation

ISBN: 9781471630231 / Angielski / Miękka / 2012 / 90 str.

ISBN: 9781471630231/Angielski/Miękka/2012/90 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank Piller; Henry Chesbrough
cena: 513,60

 Mass Customization: Ein Wettbewerbsstrategisches Konzept Im Informationszeitalter Piller, Frank T.   9783835003552
Mass Customization: Ein Wettbewerbsstrategisches Konzept Im Informationszeitalter

ISBN: 9783835003552 / Niemiecki / Miękka / 2006 / 432 str.

ISBN: 9783835003552/Niemiecki/Miękka/2006/432 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Frank T. Piller
Frank Thomas Piller analysiert die Moglichkeiten und Herausforderungen von Mass Customization aus wettbewerbs- und produktionswirtschaftlicher Sicht.


Frank Thomas Piller analysiert die Moglichkeiten und Herausforderungen von Mass Customization aus wettbewerbs- und produktionswirtschaftlicher Sicht. ...
cena: 282,79

 Mass Customisation and Personalisation in Architecture and Construction Poorang A. E. Piroozfar Frank T. Piller 9780415622837
Mass Customisation and Personalisation in Architecture and Construction

ISBN: 9780415622837 / Angielski / Twarda / 2013 / 272 str.

ISBN: 9780415622837/Angielski/Twarda/2013/272 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Poorang A. E. Piroozfar; Frank T. Piller
Challenged by the recent economic crisis, the building and construction industry is currently seeking new orientation and strategies. Here mass customisation is uncovered as a key strategy in helping to meet this challenge. The term mass customisation denotes an offering that meets the demands of each individual customer, whilst still being produced with mass production efficiency. Today mass customisation is emerging from a pilot stage into a scalable and sustainable strategy...The first dedicated publication of its kind, this book provides a forum for the concept within an applied and...
Challenged by the recent economic crisis, the building and construction industry is currently seeking new orientation and strategies. Here mass custom...
cena: 780,44


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia