• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Customer Centric Enterprise: Advances in Mass Customization and Personalization » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Customer Centric Enterprise: Advances in Mass Customization and Personalization

ISBN-13: 9783540024927 / Angielski / Miękka / 2003 / 536 str.

Mitchell M. Tseng; Frank T. Piller; Mitchell M. Tseng
The Customer Centric Enterprise: Advances in Mass Customization and Personalization Tseng, Mitchell M. 9783540024927 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Customer Centric Enterprise: Advances in Mass Customization and Personalization

ISBN-13: 9783540024927 / Angielski / Miękka / 2003 / 536 str.

Mitchell M. Tseng; Frank T. Piller; Mitchell M. Tseng
cena 887,69
(netto: 845,42 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 848,19
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Companies are being forced to react to the growing individualization of demand. At the same time, cost management remains of paramount importance due to the competitive pressure in global markets. Thus, making enterprises more customer centric efficiently is a top management priority in most industries. Mass customization and personalization are key strategies to meet this challenge. Companies like Procter&Gamble, Lego, Nike, Adidas, Lands End, BMW, or Levi Strauss, among others, have started large-scale mass customization programs. This book provides insight into the different aspects of building a customer centric enterprise. Following an interdisciplinary approach, leading scientists and practitioners share their findings, concepts, and strategies from the perspective of design, production engineering, logistics, technology and innovation management, customer behavior, as well as marketing.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Computers > Management Information Systems
Computers > Design, Graphics & Media - CAD-CAM
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783540024927
Rok wydania:
2003
Wydanie:
2003
Ilość stron:
536
Waga:
0.84 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Heading Towards Customer Centric Enterprises : An Introduction.- 1 The Customer Centric Enterprise.- Mass Customization and Personalization : Key Strategies for Customer Centric Enterprises.- 2 The Customer Centric Enterprise.- 3 The Many Faces of Personalization.- 4 Economic Evaluation of Mini-Plants for Mass Customization.- 5 Customer Driven Manufacturing Versus Mass Customization.- 6 User Modeling and Personalization.- 7 Art Customization.- Customer Centric Design and Development : Developing product families for customization and efficient manufacturing.- 8 Product Families for Mass Customization.- 9 Common Platform Architecture.- 10 Reconfigurable Models and Product Templates.- 11 Case-Based Reasoning.- 12 Using TRIZ to Overcome Mass Customization Contradictions.- Interfacing and Integrating the Customer : Getting customers involved and optimally informed.- 13 Web-Based Do-It-Yourself Product Design.- 14 Modeling Consumer Behavior in the Customization Process.- 15 Usability of Design by Customer Websites.- 16 Applications of Kansei Engineering to Personalization.- 17 Knowledge Based Product Configuration.- 18 The Customer at the Final Frontier of Mass Customization.- Customer Centric Manufacturing : Process design, production planning and control for achieving near mass production efficiency.- 19 Flexibility and Reconfigurability for Mass Customization.- 20 Distributed Demand Flow Customization.- 21 Segmented Adaptive Production Control.- 22 Challenges of Mass Customization Manufacturing.- 23 Modularization in Danish Industry.- 24 A Framework for Selecting a Best-Fit Mass Customization Strategy.- Applying Mass Customization to the Fashion Industry : Building a customer centric value chain for apparel and footwear customization.- 25 Towards the Extended User Oriented Shoe Enterprise.- 26 Implementing a Mass Customized Clothing Service.- 27 Individualized Avatars and Personalized Customer Consulting.- 28 Footwear Fit Categorization.- 29 Virtual Reality and CAD/CAM for Customized Shoe Manufacturing.- New Directions : Future challenges for building the customer centric enterprise.- 30 New Directions for Mass Customization.

Dr. Frank Thomas Piller promovierte bei Prof. Dr. Horst Koller am Lehrstuhl für Betriebswirtschaftslehre und Industriebetriebslehre der Universität Würzburg. Er ist derzeit als wissenschaftlicher Assistent am Lehrstuhl für Allgemeine und Industrielle Betriebswirtschaftslehre der Technischen Universität München (Prof. Dr. Dr. h.c. Ralf Reichwald) tätig.

Tseng, Mitchell M. Behnam Tabrizi is Consulting Professor in the Depa... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia