• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Finn Frandsen » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 5

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Åh, business ...: Klummer og andre korte tekster om organisationernes samfund (2004-2014) Finn Frandsen 9788771459401
Åh, business ...: Klummer og andre korte tekster om organisationernes samfund (2004-2014)

ISBN: 9788771459401 / Duński / Miękka / 2014 / 172 str.

ISBN: 9788771459401/Duński/Miękka/2014/172 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Finn Frandsen
"Ah, business ..." bestar af fireogfyrre korte, men tankevaekkende tekster om best practice, branding, business reality, buzzwords, forandringsledelse, gennemsigtighed, greenwash, intern kommunikation, issues management, kampagner, kriseledelse, de fire P'er, public relations, radgivning, netvaerkssamfundet, skandaler, strategi og whistleblowing. Og mange andre emner, som er oppe i tiden. Et af de tilbagevendende temaer i bogen er den fascination, som mange ledere i erhvervslivet og i den offentlige sektor drives af eller er ofre for i deres ledelsespraksis. De fleste af teksterne har...
"Ah, business ..." bestar af fireogfyrre korte, men tankevaekkende tekster om best practice, branding, business reality, buzzwords, forandringsledelse...
cena: 100,47 zł

 Organizational Crisis Communication Frandsen, Finn 9781446297063
Organizational Crisis Communication

ISBN: 9781446297063 / Angielski / Miękka / 2016 / 280 str.

ISBN: 9781446297063/Angielski/Miękka/2016/280 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Finn Frandsen; Winni Johansen
Lecturers/Instructors - Request a free digital inspection copy here

When a crisis breaks out, it's not always just the organization that reacts - the news media, customers, employees, trade associations, politicians, activist groups, and PR experts may also respond.


This book offers a new and original perspective on crisis communication based on the theory of the Rhetorical Arena and the so-called multivocal approach. According to this approach, we gain a more dynamic and complex understanding of organizational crises if we focus not only on the...
Lecturers/Instructors - Request a free digital inspection copy here

When a crisis breaks out, it's not always just the o...
cena: 287,78 zł

 Crisis Communication Finn Frandsen Winni Johansen 9783110552287
Crisis Communication

ISBN: 9783110552287 / Angielski / Twarda / 2020 / 600 str.

ISBN: 9783110552287/Angielski/Twarda/2020/600 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Finn Frandsen; Winni Johansen

The aim of this handbook is to provide an up to date introduction to the discipline of crisis communication. Based on the most recent international research and through a series of levels (from the textual to the inter-societal level), this handbook introduces the reader to the most important concepts, models, theories and debates within the field of crisis communication.
Crisis communication is a young and very vibrant field of research and practice. It is therefore crucial that researchers, students and practitioners have access to presentations and discussions of the most recent...

The aim of this handbook is to provide an up to date introduction to the discipline of crisis communication. Based on the most recent international...

cena: 1192,61 zł

 Organizational Crisis Communication: A Multivocal Approach Finn Frandsen Winni Johansen 9781446297056
Organizational Crisis Communication: A Multivocal Approach

ISBN: 9781446297056 / Angielski / Twarda / 2017 / 280 str.

ISBN: 9781446297056/Angielski/Twarda/2017/280 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Finn Frandsen; Winni Johansen
Lecturers/Instructors - Request a free digital inspection copy here

When a crisis breaks out, it's not always just the organization that reacts - the news media, customers, employees, trade associations, politicians, activist groups, and PR experts may also respond.


This book offers a new and original perspective on crisis communication based on the theory of the Rhetorical Arena and the so-called multivocal approach. According to this approach, we gain a more dynamic and complex understanding of organizational crises if we focus not only on the...
Lecturers/Instructors - Request a free digital inspection copy here

When a crisis breaks out, it's not always just the o...
cena: 946,29 zł

 Big Ideas in Public Relations Research and Practice Finn Frandsen (Aarhus University, Denmark), Winni Johansen (Aarhus University, Denmark), Ralph Tench (Leeds Beckett Univ 9781838675080
Big Ideas in Public Relations Research and Practice

ISBN: 9781838675080 / Angielski / Twarda / 2019 / 216 str.

ISBN: 9781838675080/Angielski/Twarda/2019/216 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Denmark) Finn Frandsen (Aarhus University; Denmark) Winni Johansen (Aarhus University; UK) Ralph Tench (Leeds Beckett University
Big Ideas can do many things. They are transformative and change the way we work and communicate in organizations and societies. As Big Ideas are dynamic, they can cross borders between disciplines to create new relationships between people, organizations and countries.  In applying big ideas to public relations, this volume challenges how scholars and practitioners perceive and understand public relations within an organizational setting. In thinking about the 'bigger picture', the collection expands public relations research to include more theory-building, more cross-disciplinary...
Big Ideas can do many things. They are transformative and change the way we work and communicate in organizations and societies. As Big Ideas are dyna...
cena: 400,44 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia