• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Douglas Brownlie » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 7

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Rethinking Marketing: Towards Critical Marketing Accountings Brownlie, Douglas T. 9780803974913
Rethinking Marketing: Towards Critical Marketing Accountings

ISBN: 9780803974913 / Angielski / Miękka / 1998 / 288 str.

ISBN: 9780803974913/Angielski/Miękka/1998/288 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Douglas T. Brownlie; Robin Wensley; Richard Whittington
This unique and comprehensive reflection on marketing as a field of study, research and practice proposes new ways forward for the discipline and the profession.

Rethinking Marketing provides a challenging and stimulating coverage of a broad range of key issues in contemporary marketing - such as marketing philosophy, marketing ethics, the marketing profession, and marketing teaching and research - through an innovative dialogue among some of the most renowned international scholars in the field. As such it sets the stage for the further advancement of the field.

This unique and comprehensive reflection on marketing as a field of study, research and practice proposes new ways forward for the discipline and the ...
cena: 312,18 zł

 Rethinking Marketing: Towards Critical Marketing Accountings Brownlie, Douglas T. 9780803974906
Rethinking Marketing: Towards Critical Marketing Accountings

ISBN: 9780803974906 / Angielski / Twarda / 1998 / 288 str.

ISBN: 9780803974906/Angielski/Twarda/1998/288 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Douglas T. Brownlie; Robin Wensley; Richard Whittington
This volume on marketing as a field of study, research and practice proposes ways forward for the discipline and profession. The contributors cover issues in contemporary marketing, including: marketing philosophy, marketing ethics, the marketing profession, and marketing teaching and research.
This volume on marketing as a field of study, research and practice proposes ways forward for the discipline and profession. The contributors cover is...
cena: 756,05 zł

 
A Book Of Practical Monsters

ISBN: 9798334698949 / Angielski / Miękka / 2024 / 160 str.

ISBN: 9798334698949/Angielski/Miękka/2024/160 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
cena: 50,58 zł

 Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing Douglas Brownlie Paul Hewer Mark Tadajewski 9780415816151
Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing

ISBN: 9780415816151 / Angielski / Twarda / 2013 / 232 str.

ISBN: 9780415816151/Angielski/Twarda/2013/232 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Douglas Brownlie; Paul Hewer; Mark Tadajewski

Expanding disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing provides an introduction to the major perspectives in critical marketing studies. It contains theoretical reflections on critical marketing whilst building on the key concepts and ideas, which are vital to the subject, through detailed empirical studies. An international collection of marketing experts discuss the eclectic character and potential of the critical turn within marketing theory and practice. Chapters explore topics such as marketing academia, consumer research, political marketing, marketing ethics,...

Expanding disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing provides an introduction to the major perspectives in critical marketing studi...

cena: 438,95 zł

 Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing Douglas Brownlie Paul Hewer Mark Tadajewski 9781032925639
Expanding Disciplinary Space: On the Potential of Critical Marketing

ISBN: 9781032925639 / Angielski

ISBN: 9781032925639/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Douglas Brownlie; Paul Hewer; Mark Tadajewski
cena: 195,06 zł

 Celebrity, Convergence and Transformation Douglas Brownlie Paul Hewer Finola Kerrigan 9780367230869
Celebrity, Convergence and Transformation

ISBN: 9780367230869 / Angielski / Miękka / 2019 / 266 str.

ISBN: 9780367230869/Angielski/Miękka/2019/266 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Douglas Brownlie; Paul Hewer; Finola Kerrigan
cena: 224,33 zł

 Celebrity, Convergence and Transformation Douglas Brownlie Paul Hewer Finola Kerrigan 9781138732537
Celebrity, Convergence and Transformation

ISBN: 9781138732537 / Angielski / Twarda / 2017 / 274 str.

ISBN: 9781138732537/Angielski/Twarda/2017/274 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Douglas Brownlie; Paul Hewer; Finola Kerrigan

Bringing together the latest thinking on both celebrity brands and celebrity culture from academics specialising in the field of marketing, this book explores a range of insightful contexts in order to add vigour and vitality to our understanding of the connections between celebrities, markets and culture. It unpacks the identity theoretics which have their origins in the turn to celebrity culture and the spectacle and glamour of mass-media practices. In doing so, the contributors hint at new forms of individuation where the line between the virtual and the actual is blurred, and where...

Bringing together the latest thinking on both celebrity brands and celebrity culture from academics specialising in the field of marketing, this bo...

cena: 707,28 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia