• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Donald E Baack » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 5

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications, Global Edition Donald Baack 9781292411217
Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications, Global Edition

ISBN: 9781292411217 / Angielski / Miękka / 2021 / 472 str.

ISBN: 9781292411217/Angielski/Miękka/2021/472 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 8-10 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Donald Baack
cena: 511,91 zł

 International Marketing Donald E. Baack 9781506389226
International Marketing

ISBN: 9781506389226 / Angielski / Miękka / 2018 / 672 str.

ISBN: 9781506389226/Angielski/Miękka/2018/672 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Donald E. Baack
Exploring the inter-relatedness of the key components that impact any international marketing venture - markets, the 4P's, culture, language, political, legal economic systems, and infrastructure -- this book nurtures an understanding of the synergies between international marketing and international business.
Exploring the inter-relatedness of the key components that impact any international marketing venture - markets, the 4P's, culture, language, politica...
cena: 282,91 zł

 International Marketing Daniel W. Baack Barbara Czarnecka Donald E. Baack 9781506389219
International Marketing

ISBN: 9781506389219 / Angielski / Twarda / 2018 / 672 str.

ISBN: 9781506389219/Angielski/Twarda/2018/672 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Daniel W. Baack; Barbara Czarnecka; Donald E. Baack
cena: 819,46 zł

 International Marketing Daniel W. Baack Eric G. Harris Donald E. Baack 9781452226354
International Marketing

ISBN: 9781452226354 / Angielski / Twarda / 2012 / 583 str.

ISBN: 9781452226354/Angielski/Twarda/2012/583 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Daniel W. Baack; Eric G. Harris; Donald E. Baack
International Marketing presents an innovative, integrated approach to the course, in which marketing concepts are explored in depth within the international context. The authors identify five key factors that impact any international marketing venture-culture, language, political/legal systems, economic systems, and technological/operational differences-and discuss them in relation to the core marketing concepts of markets, products, pricing, distribution (place), and promotion. Uniquely, the book provides discussions of sustainability and "bottom of the pyramid" concepts within each...
International Marketing presents an innovative, integrated approach to the course, in which marketing concepts are explored in depth within the intern...
cena: 611,01 zł

 Cases in Marketing Management Kenneth E. Clow Donald E. (Edward) Baack 9781412996037
Cases in Marketing Management

ISBN: 9781412996037 / Angielski / Miękka / 2011 / 560 str.

ISBN: 9781412996037/Angielski/Miękka/2011/560 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Kenneth E. Clow; Donald E. (Edward) Baack
Cases in Marketing Management is a unique collection of 40 cases from Ivey Publishing. This casebook helps students gain a better understanding of marketing management by providing them with a look at the complex issues that marketing managers and professionals deal with on a regular basis. The book provides real-word cases that illustrate the complex nature of marketing management. The cases are current (the majority from 2009 and 2010), and the authors provide summaries of concepts, helpful discussion questions, and readings for each chapter.
Cases in Marketing Management is a unique collection of 40 cases from Ivey Publishing. This casebook helps students gain a better understanding of mar...
cena: 556,07 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia