• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Kenneth E Clow » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Marketing Management: A Customer-Oriented Approach Clow, Kenneth E. 9781412963121
Marketing Management: A Customer-Oriented Approach

ISBN: 9781412963121 / Angielski / Twarda / 2009 / 568 str.

ISBN: 9781412963121/Angielski/Twarda/2009/568 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Kenneth E. Clow; Donald Baack
This concise new text covers all the traditional topics of the course, and also contemporary subjects such as data warehousing, Web site management, and CRM - all areas of work that students will encounter in their future marketing careers. Unique to this text is its customer orientation, reflected in its content, but also in the way that the authors organize the material through the sequence of customer acquisition, interactions, and retention. Each chapter includes topical mini-cases such as the launch of the iPhone, e-Harmony.com, and Southwest Airlines. In addition, there are eight full...
This concise new text covers all the traditional topics of the course, and also contemporary subjects such as data warehousing, Web site management, a...
cena: 549,39

 Concise Encyclopedia of Advertising Kenneth E. Clow Beatrice Gehrmann 9780789022103
Concise Encyclopedia of Advertising

ISBN: 9780789022103 / Angielski / Twarda / 2005 / 228 str.

ISBN: 9780789022103/Angielski/Twarda/2005/228 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Kenneth E. Clow; Beatrice Gehrmann
Covers all terms and examines all aspects of advertising. Laid out in an easy to use alphabetical format which allows you to effortlessly access and understand the information.
Covers all terms and examines all aspects of advertising. Laid out in an easy to use alphabetical format which allows you to effortlessly access and u...
cena: 707,28

 Concise Encyclopedia of Advertising Kenneth E. Clow Beatrice Gehrmann 9780789022110
Concise Encyclopedia of Advertising

ISBN: 9780789022110 / Angielski / Miękka / 2005 / 234 str.

ISBN: 9780789022110/Angielski/Miękka/2005/234 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Kenneth E. Clow; Beatrice Gehrmann
Covers all terms and examines all aspects of advertising. Laid out in an easy to use alphabetical format which allows you to effortlessly access and understand the information.
Covers all terms and examines all aspects of advertising. Laid out in an easy to use alphabetical format which allows you to effortlessly access and u...
cena: 312,13

 Cases in Marketing Management Kenneth E. Clow Donald E. (Edward) Baack 9781412996037
Cases in Marketing Management

ISBN: 9781412996037 / Angielski / Miękka / 2011 / 560 str.

ISBN: 9781412996037/Angielski/Miękka/2011/560 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Kenneth E. Clow; Donald E. (Edward) Baack
Cases in Marketing Management is a unique collection of 40 cases from Ivey Publishing. This casebook helps students gain a better understanding of marketing management by providing them with a look at the complex issues that marketing managers and professionals deal with on a regular basis. The book provides real-word cases that illustrate the complex nature of marketing management. The cases are current (the majority from 2009 and 2010), and the authors provide summaries of concepts, helpful discussion questions, and readings for each chapter.
Cases in Marketing Management is a unique collection of 40 cases from Ivey Publishing. This casebook helps students gain a better understanding of mar...
cena: 556,07

 Sports Marketing: International Student Edition Michael Fetchko, Donald P. Roy, Kenneth E. Clow 9781138300910
Sports Marketing: International Student Edition

ISBN: 9781138300910 / Angielski / Miękka / 2018 / 420 str.

ISBN: 9781138300910/Angielski/Miękka/2018/420 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Michael Fetchko;Donald P. Roy;Kenneth E. Clow
Highly practical and engaging, Sports Marketing equips students with the skills, techniques and tools they need to be successful marketers in any sporting environment. The book combines scholarly theory with the perspectives of those who have been involved actively in the sports business. A wide range of examples from all levels of sports from around the world, as well as insider expert insights help tie what they learn strongly to practice, and assures them that the theory is relevant. New material includes: Expanded coverage of marketing analytics and the...
Highly practical and engaging, Sports Marketing equips students with the skills, techniques and tools they need to be successful marketers in any spor...
cena: 263,35

 Concise Encyclopedia of Insurance Terms Robert E. Stevens David L. Loudon Kenneth E. Clow 9780789036346
Concise Encyclopedia of Insurance Terms

ISBN: 9780789036346 / Angielski / Twarda / 2010 / 176 str.

ISBN: 9780789036346/Angielski/Twarda/2010/176 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Robert E. Stevens; David L. Loudon; Kenneth E. Clow

The purpose of the book is to provide insurance practitioners, consumers, and students with definitions of common insurance terms in both the property/casualty and life/health insurance industries. The unique feature of the book is that many of the definitions contain detailed explanations of coverage provided by certain types of insurance and/or examples that illustrate how a particular coverage works. The book should be helpful to insurance agents and to new insurance agency/company personnel. It will also be helpful to consumers to use as a reference guide to better understand insurance...

The purpose of the book is to provide insurance practitioners, consumers, and students with definitions of common insurance terms in both the prope...

cena: 731,67


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia