• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Diego Rinallo » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 3

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Consumption and Spirituality Diego Rinallo Linda Scott Pauline Maclaran 9781138224537
Consumption and Spirituality

ISBN: 9781138224537 / Angielski / Miękka / 2016 / 272 str.

ISBN: 9781138224537/Angielski/Miękka/2016/272 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Diego Rinallo; Linda Scott; Pauline Maclaran

This book sheds light on the consumption of spiritual products, services, experiences, and places through state-of-the-art studies by leading and emerging scholars in interpretive consumer research, marketing, sociology, anthropology, cultural, and religious studies. The collection brings together fresh views and scholarship on a cultural tension that is at the centre of the lives of countless individuals living in postmodern societies: the relationship between the material and the spiritual, the sacred and the profane.

The book examines how a variety of agents religious...

This book sheds light on the consumption of spiritual products, services, experiences, and places through state-of-the-art studies by leading and e...

cena: 273,11 zł

 Consumption and Spirituality Diego Rinallo Linda Scott Pauline Maclaran 9780415889117
Consumption and Spirituality

ISBN: 9780415889117 / Angielski / Twarda / 2012 / 240 str.

ISBN: 9780415889117/Angielski/Twarda/2012/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Diego Rinallo;Linda Scott;Pauline Maclaran
This title examines how a variety of agents - religious institutions, spiritual leaders, marketers and consumers - interact and co-create spiritual meanings in a post-disenchanted society that has been defined a 'supermarket of the soul'.
This title examines how a variety of agents - religious institutions, spiritual leaders, marketers and consumers - interact and co-create spiritual me...
cena: 731,67 zł

 Consumer Culture Theory Nil Ozcaglar-Toulouse (University of Lille Nord de France, France), Diego Rinallo (Kedge Business School, France), Russe 9781786354969
Consumer Culture Theory

ISBN: 9781786354969 / Angielski / Twarda / 2016 / 288 str.

ISBN: 9781786354969/Angielski/Twarda/2016/288 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
F Nil Ozcaglar-Toulouse (University of Lille Nord de France; France) Diego Rinallo (Kedge Business School; Canada) Russell W. Belk (York University
The chapters in this volume are selected from the best papers presented at the 11th Annual Consumer Culture Theory Conference held in Lille, France in July 2016. The diverse interpretive research and theory represented in this volume provides the reader with intellectually stimulating opportunities to examine the intersections between a variety of topics that represent the cutting edge in consumer research. These studies draw on an array of qualitative methodologies and the substantive topics represent crucial issues for our times.
The chapters in this volume are selected from the best papers presented at the 11th Annual Consumer Culture Theory Conference held in Lille, France in...
cena: 492,86 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia