• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Dennis J Cahill » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 7

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 
Journey Toward Joy: Life As It Ought to Be

ISBN: 9798990480209 / Angielski / Miękka / 2024 / 176 str.

ISBN: 9798990480209/Angielski/Miękka/2024/176 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
cena: 63,86

 How Consumers Pick a Hotel : Strategic Segmentation and Target Marketing Dennis J. Cahill 9780789001849
How Consumers Pick a Hotel : Strategic Segmentation and Target Marketing

ISBN: 9780789001849 / Angielski / Miękka / 1997 / 180 str.

ISBN: 9780789001849/Angielski/Miękka/1997/180 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Dennis J. Cahill
Venture through the pages of How Consumers Pick a Hotel to learn the steps of selecting a target and using consumer behavior applications to segment the market to reach your target. Much as a consumer goes through the process of selecting a satisfying hotel, you can choose to use the information provided to make your hospitality career relaxing and satisfying. When you finish this fantastic reading journey, you?ll be prepared to offer services that meet the public's demands, and you?ll possess the prerequisite knowledge and skills for developing your own strategic approach to a target market....
Venture through the pages of How Consumers Pick a Hotel to learn the steps of selecting a target and using consumer behavior applications to segment t...
cena: 241,85

 Internal Marketing : Your Company's Next Stage of Growth Dennis J. Cahill 9780789060051
Internal Marketing : Your Company's Next Stage of Growth

ISBN: 9780789060051 / Angielski / Twarda / 1996 / 164 str.

ISBN: 9780789060051/Angielski/Twarda/1996/164 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Dennis J. Cahill
Cahill presents strategies on marketing a firm to employees to improve their effectiveness in dealing with customers. He discusses the concept of internal marketing, vision messages, hiring and training, organization, communication, training models, and issues of competency and innovation. The final chapters are case studies in the success and fail
Cahill presents strategies on marketing a firm to employees to improve their effectiveness in dealing with customers. He discusses the concept of inte...
cena: 701,49

 How Consumers Pick a Hotel : Strategic Segmentation and Target Marketing Dennis J. Cahill 9780789001399
How Consumers Pick a Hotel : Strategic Segmentation and Target Marketing

ISBN: 9780789001399 / Angielski / Twarda / 1997 / 164 str.

ISBN: 9780789001399/Angielski/Twarda/1997/164 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Dennis J. Cahill
Provides a concise overview of consumer behavior, intertwining marketing theory with ways in which to implement the theory. Chapters address topics such as strategic planning and implications; physical, behavioral, and industrial segmentation; perceptual mapping; marketing communications; and choosing a segmentation technique. Concludes with three
Provides a concise overview of consumer behavior, intertwining marketing theory with ways in which to implement the theory. Chapters address topics su...
cena: 701,49

 Lifestyle Market Segmentation Dennis J. Cahill 9780789028693
Lifestyle Market Segmentation

ISBN: 9780789028693 / Angielski / Miękka / 2006 / 200 str.

ISBN: 9780789028693/Angielski/Miękka/2006/200 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Dennis J. Cahill
The latest marketing guide from expert Dennis Cahillthat teaches how to effectively use lifestyle segmentation for marketing strategies Lifestyle Market Segmentation gives author and marketing expert Dennis Cahill the chance to put his nearly 30 years of marketing and teaching experience to practical useto clearly explain the process of market segmentation and its applications. This text goes beyond the obvious demographic and/or geographic categories to get at the whys of customer behaviors, carefully reviewing every facet, from theory to the exploration of applications. Step by step, this...
The latest marketing guide from expert Dennis Cahillthat teaches how to effectively use lifestyle segmentation for marketing strategies Lifestyle Mark...
cena: 241,85

 Lifestyle Market Segmentation Dennis J. Cahill 9780789028686
Lifestyle Market Segmentation

ISBN: 9780789028686 / Angielski / Twarda / 2006 / 184 str.

ISBN: 9780789028686/Angielski/Twarda/2006/184 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Dennis J. Cahill
The latest marketing guide from expert Dennis Cahilthat teaches how to effectively use lifestyle segmentation for marketing strategies Lifestyle Market Segmentation gives author and marketing expert Dennis Cahill the chance to put his nearly 30 years of marketing and teaching experience to practical use to clearly explain the process of market segmentation and its applications. This text goes beyond the obvious demographic and/or geographic categories to get at the whys of customer behaviors, carefully reviewing every facet, from theory to the exploration of applications. Step by step, this...
The latest marketing guide from expert Dennis Cahilthat teaches how to effectively use lifestyle segmentation for marketing strategies Lifestyle Marke...
cena: 701,49

 Internal Marketing: Your Company's Next Stage of Growth William Winston Dennis J. Cahill 9781138972988
Internal Marketing: Your Company's Next Stage of Growth

ISBN: 9781138972988 / Angielski / Miękka / 2016 / 176 str.

ISBN: 9781138972988/Angielski/Miękka/2016/176 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
William Winston; Dennis J. Cahill
First published in 1996. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
First published in 1996. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
cena: 241,85


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia