wyszukanych pozycji: 3
Advertising and Society 2e P
ISBN: 9780470673096 / Angielski / Miękka / 2013 / 312 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych. Now revised and updated to reflect the impact of emerging technologies, this new edition of Advertising and Society: Controversies and Consequences examines the evolution of advertising and its influence on society.
Now revised and updated to reflect the impact of emerging technologies, this new edition of Advertising and Society: Controversies and Consequences...
|
|
cena:
212,67 zł |
Advertising Account Planning: New Strategies in the Digital Landscape
ISBN: 9781538114063 / Angielski / Twarda / 2019 / 156 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych. |
|
cena:
283,92 zł |
Advertising Account Planning: New Strategies in the Digital Landscape
ISBN: 9781538114070 / Angielski / Miękka / 2019 / 156 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych. |
|
cena:
136,50 zł |