• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Can Uslay » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 7

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Navigating Brand Activism Can Uslay 9781032974408
Navigating Brand Activism

ISBN: 9781032974408 / Angielski

ISBN: 9781032974408/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Can Uslay
cena: 141,40 zł

 Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction Ahmet Bayraktar Can Uslay 9781522505792
Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction

ISBN: 9781522505792 / Angielski / Twarda / 2016 / 418 str.

ISBN: 9781522505792/Angielski/Twarda/2016/418 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ahmet Bayraktar; Can Uslay
"This book investigates international perspectives and promotional strategies in the topic area of place branding, highlighting theoretical concepts and marketing techniques being utilized in the endorsement of various destinations, regions, and cities around the world"--
"This book investigates international perspectives and promotional strategies in the topic area of place branding, highlighting theoretical concepts a...
cena: 1047,80 zł

 Navigating Brand Activism Jag Sheth Can Uslay 9781032974316
Navigating Brand Activism

ISBN: 9781032974316 / Angielski

ISBN: 9781032974316/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Jag Sheth; Can Uslay
cena: 634,12 zł

 The Global Rule of Three: Competing with Conscious Strategy Jagdish Sheth Can Uslay Raj Sisodia 9783030730833
The Global Rule of Three: Competing with Conscious Strategy

ISBN: 9783030730833 / Angielski / Twarda / 2021 / 289 str.

ISBN: 9783030730833/Angielski/Twarda/2021/289 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Jagdish Sheth; Can Uslay; Raj Sisodia
cena: 201,72 zł

 Marketing Theory: Evolution and Evaluation Can (Rutgers Business School, NJ) Uslay 9781394310548
Marketing Theory: Evolution and Evaluation

ISBN: 9781394310548 / Miękka / 2025 / 304 str.

ISBN: 9781394310548/Miękka/2025/304 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
NJ) Uslay Can (Rutgers Business School
cena: 404,61 zł

 The Global Rule of Three: Competing with Conscious Strategy Jagdish Sheth Can Uslay Rajendra Sisodia 9783030574727
The Global Rule of Three: Competing with Conscious Strategy

ISBN: 9783030574727 / Angielski / Miękka / 2020 / 289 str.

ISBN: 9783030574727/Angielski/Miękka/2020/289 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Jagdish Sheth; Can Uslay; Rajendra Sisodia
cena: 121,01 zł

 Relationship Marketing Re-Imagined: Marketing's Inevitable Shift from Exchanges to Value Cocreating Relationships Naresh K. Malhotra Can Uslay Ahmet Bayraktar 9781631574337
Relationship Marketing Re-Imagined: Marketing's Inevitable Shift from Exchanges to Value Cocreating Relationships

ISBN: 9781631574337 / Angielski / Miękka / 2016 / 168 str.

ISBN: 9781631574337/Angielski/Miękka/2016/168 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Naresh K. Malhotra; Can Uslay; Ahmet Bayraktar

Marketing is arguably amidst a paradigm shift. With the emerging value co-creation perspective, a single transaction can blossom to a process in which the customer and the marketer collaborate (rather than negotiate) for best total value through products, features, delivery terms, maintenance, and financing options for both B2B as well as B2C markets. Marketers increasingly need to develop and maintain long-term, win-win relationships that extend beyond customers, such as those with distributors, dealers, suppliers, competitors and other external influencers.

Business executives,...

Marketing is arguably amidst a paradigm shift. With the emerging value co-creation perspective, a single transaction can blossom to a process in wh...

cena: 84,50 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia