• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Brahmbhatt Mamta » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 97

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Management der Servicequalität in Banken, Restaurants, Krankenhäusern und Wasserparks Brahmbhatt, Mamta 9786209095702
Management der Servicequalität in Banken, Restaurants, Krankenhäusern und Wasserparks

ISBN: 9786209095702 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 92 str.

ISBN: 9786209095702/Niemiecki/Miękka/2025/92 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Mamta Brahmbhatt
In der heutigen Welt, die von hartem Wettbewerb geprägt ist, bemühen sich die Autoren, den Talisman für Dienstleister zu finden. Die Mission bestand darin, sich in die Herzen der Kunden zu begeben und aus dem gesamten Prozess die kostbare Perle (den attraktivsten Faktor) herauszufiltern. Dieses Buch liefert empirische Forschungsergebnisse zur Servicequalität in ausgewählten Dienstleistungsbranchen. Angesichts der Tatsache, dass es nur eine begrenzte Anzahl umfassender Studien gibt, die sich mit der Bewertung der Servicequalität mit besonderem Schwerpunkt auf Primärforschung in Banken,...
In der heutigen Welt, die von hartem Wettbewerb geprägt ist, bemühen sich die Autoren, den Talisman für Dienstleister zu finden. Die Mission bestan...
cena: 246,14 zł

 Zarzadzanie jakoscia uslug w sektorze bankowym: perspektywa badawcza Brahmbhatt, Mamta 9786139720330
Zarzadzanie jakoscia uslug w sektorze bankowym: perspektywa badawcza

ISBN: 9786139720330 / Polski / Miękka / 2025 / 116 str.

ISBN: 9786139720330/Polski/Miękka/2025/116 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Mamta Brahmbhatt
cena: 277,53 zł

 Gestion de la qualité du service dans les secteurs bancaire, de la restauration, hospitalier et des parcs aquatiques Brahmbhatt, Mamta 9786209103384
Gestion de la qualité du service dans les secteurs bancaire, de la restauration, hospitalier et des parcs aquatiques

ISBN: 9786209103384 / Francuski / Miękka / 2025 / 84 str.

ISBN: 9786209103384/Francuski/Miękka/2025/84 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Mamta Brahmbhatt
Dans le monde actuel caractérisé par une concurrence féroce, les auteurs s'efforcent de trouver la solution miracle pour les prestataires de services. Leur mission consiste à sonder le coeur des clients et à découvrir la perle rare (le facteur le plus attrayant) dans l'ensemble de l'exercice. Cet ouvrage présente une étude empirique sur la qualité du service dans certains secteurs. Il apporte une contribution précieuse, étant donné qu'il existe peu d'études exhaustives sur l'évaluation de la qualité du service, en particulier dans les secteurs bancaire, de la restauration,...
Dans le monde actuel caractérisé par une concurrence féroce, les auteurs s'efforcent de trouver la solution miracle pour les prestataires de servic...
cena: 246,14 zł

 Gestione della qualità del servizio nel settore bancario, nella ristorazione, negli ospedali e nei parchi acquatici Brahmbhatt, Mamta 9786209105951
Gestione della qualità del servizio nel settore bancario, nella ristorazione, negli ospedali e nei parchi acquatici

ISBN: 9786209105951 / Włoski / Miękka / 2025 / 84 str.

ISBN: 9786209105951/Włoski/Miękka/2025/84 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Mamta Brahmbhatt
cena: 246,14 zł

 Management der Servicequalität im Bankensektor: Forschungsansatz Brahmbhatt, Mamta 9786139720811
Management der Servicequalität im Bankensektor: Forschungsansatz

ISBN: 9786139720811 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 120 str.

ISBN: 9786139720811/Niemiecki/Miękka/2025/120 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Mamta Brahmbhatt
Das Buch behandelt die Primärdatenanalyse von Servicequalität und Kundenzufriedenheit bei privaten, öffentlichen und ausländischen Banken. Der Inhalt des Buches wurde so konzipiert, dass er Forscher bei der Durchführung von Primärdatenanalysen umfassend unterstützt. Darüber hinaus werden in diesem Buch verschiedene statistische Tests wie Faktorenanalyse, Normalitätstest, Run-Test, Mittelwert- und Standardabweichungstest, t-Test für eine Stichprobe, t-Test für zwei Stichproben, Anova-Test, Chi-Quadrat-Test, Korrelationsanalyse und Regressionsanalyse behandelt. Es ist nützlich für...
Das Buch behandelt die Primärdatenanalyse von Servicequalität und Kundenzufriedenheit bei privaten, öffentlichen und ausländischen Banken. Der Inh...
cena: 277,53 zł

 Gestão da Qualidade do Serviço em Bancos, Restaurantes, Hospitais e Parques Aquáticos Brahmbhatt, Mamta 9786209082917
Gestão da Qualidade do Serviço em Bancos, Restaurantes, Hospitais e Parques Aquáticos

ISBN: 9786209082917 / Portugalski / Miękka / 2025 / 88 str.

ISBN: 9786209082917/Portugalski/Miękka/2025/88 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Mamta Brahmbhatt
cena: 246,14 zł

 Zarzadzanie jakoscia uslug w bankowosci, restauracjach, szpitalach i parkach wodnych Brahmbhatt, Mamta 9786209108518
Zarzadzanie jakoscia uslug w bankowosci, restauracjach, szpitalach i parkach wodnych

ISBN: 9786209108518 / Polski / Miękka / 2025 / 84 str.

ISBN: 9786209108518/Polski/Miękka/2025/84 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Mamta Brahmbhatt
cena: 246,14 zł

 Service Quality Insights from Banking Sector Brahmbhatt Mamta 9783659663437
Service Quality Insights from Banking Sector

ISBN: 9783659663437 / Angielski / Miękka / 2014 / 100 str.

ISBN: 9783659663437/Angielski/Miękka/2014/100 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Brahmbhatt Mamta
This book provides a conceptual understanding of service quality and customer satisfaction in Indian Banking sector. It covers extensive literature review on service quality in banking .This book will be useful for PhD Scholars, Researchers and Academicians.This book is invaluable for anyone studying service quality in Banking Sector. Content of the book has been developed to fully support the researchers to conduct literature review.
This book provides a conceptual understanding of service quality and customer satisfaction in Indian Banking sector. It covers extensive literature re...
cena: 246,14 zł

 Gestione della qualit? del servizio nel settore bancario: prospettiva di ricerca Mamta Brahmbhatt 9786139721672
Gestione della qualit? del servizio nel settore bancario: prospettiva di ricerca

ISBN: 9786139721672 / Włoski

ISBN: 9786139721672/Włoski

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Mamta Brahmbhatt
cena: 277,53 zł

 Gestion de la qualit? du service dans le secteur bancaire: perspective de recherche Mamta Brahmbhatt 9786139721115
Gestion de la qualit? du service dans le secteur bancaire: perspective de recherche

ISBN: 9786139721115 / Francuski

ISBN: 9786139721115/Francuski

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Mamta Brahmbhatt
cena: 277,53 zł

 Service Quality Management in Banking, Restaurant, Hospital & WaterPark Brahmbhatt Mamta 9783847347798
Service Quality Management in Banking, Restaurant, Hospital & WaterPark

ISBN: 9783847347798 / Angielski / Miękka / 2015 / 92 str.

ISBN: 9783847347798/Angielski/Miękka/2015/92 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Brahmbhatt Mamta
In today's world which is characterized by the colour of fierce competition, the authors strive to find out the Talisman for the service providers. The mission has been to swim through the heart of the customers and find out the precious pearl (most enticing factor) from the whole exercise. This book is to provide empirical research on service quality among selected service sectors. This book makes a valuable contribution given the fact that there are only a limited number of comprehensive studies dealing with the assessment service quality with special focus on primary research among...
In today's world which is characterized by the colour of fierce competition, the authors strive to find out the Talisman for the service providers. Th...
cena: 246,14 zł

 Service Quality Management in Banking Sector: Research Perspective Brahmbhatt Mamta 9783659341045
Service Quality Management in Banking Sector: Research Perspective

ISBN: 9783659341045 / Angielski / Miękka / 2015 / 148 str.

ISBN: 9783659341045/Angielski/Miękka/2015/148 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Brahmbhatt Mamta
The book discusses the primary data analysis of Service Quality and Customer Satisfaction among Private, Public and Foreign Sector Banks. Content of the book has been developed to fully support the researchers to conduct primary data analysis. Additionally, this book discusses various statistical tests like Factor Analysis, Normality Test, Run-Test, Mean and Standard Deviation Test, One Sample t-Test, Two Sample t-Test, Anova Test, Chi-Square Test, Correlation Analysis and Regression Analysis. It will be useful for Ph.D. scholars, researchers and academicians. This book is invaluable for...
The book discusses the primary data analysis of Service Quality and Customer Satisfaction among Private, Public and Foreign Sector Banks. Content of t...
cena: 277,53 zł

 Gest?o da Qualidade do Servi?o no Setor Banc?rio: Perspectiva de Investiga??o Mamta Brahmbhatt 9786139721887
Gest?o da Qualidade do Servi?o no Setor Banc?rio: Perspectiva de Investiga??o

ISBN: 9786139721887 / Portugalski

ISBN: 9786139721887/Portugalski

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Mamta Brahmbhatt
cena: 277,53 zł

 Slimme steden: Bouwen aan de metropolen van morgen Purey, Nilesh, Brahmbhatt, Mamta 9786208286149
Slimme steden: Bouwen aan de metropolen van morgen

ISBN: 9786208286149 / Holenderski / Miękka / 2024 / 264 str.

ISBN: 9786208286149/Holenderski/Miękka/2024/264 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Nilesh Purey; Mamta Brahmbhatt
cena: 380,65 zł

 Customer Experience in General Insurance Industry Jadeja, Ashwin, Brahmbhatt, Mamta 9786208420215
Customer Experience in General Insurance Industry

ISBN: 9786208420215 / Angielski / Miękka / 2025 / 100 str.

ISBN: 9786208420215/Angielski/Miękka/2025/100 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ashwin Jadeja; Mamta Brahmbhatt
This book provides a comprehensive exploration of customer experience and its critical role in shaping customer satisfaction, retention, and loyalty, with a particular emphasis on the Indian insurance industry. It begins by discussing the paradigm shift in business strategies from focusing solely on brand strength to creating exceptional customer experiences as a sustainable competitive advantage. The document emphasizes how this transformation is vital across sectors, including service-oriented industries like insurance, where customer satisfaction and retention are paramount.The text delves...
This book provides a comprehensive exploration of customer experience and its critical role in shaping customer satisfaction, retention, and loyalty, ...
cena: 271,91 zł

 Envolvimento dos trabalhadores Unadkat, Parita, Brahmbhatt, Mamta 9786206805397
Envolvimento dos trabalhadores

ISBN: 9786206805397 / Portugalski / Miękka / 2025 / 84 str.

ISBN: 9786206805397/Portugalski/Miękka/2025/84 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Parita Unadkat; Mamta Brahmbhatt
cena: 196,82 zł

 Zaangazowanie pracowników Unadkat, Parita, Brahmbhatt, Mamta 9786206805373
Zaangazowanie pracowników

ISBN: 9786206805373 / Polski / Miękka / 2025 / 80 str.

ISBN: 9786206805373/Polski/Miękka/2025/80 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Parita Unadkat; Mamta Brahmbhatt
cena: 196,82 zł

 Doswiadczenie klienta w branzy ubezpieczen ogólnych Jadeja, Ashwin, Brahmbhatt, Mamta 9786206805427
Doswiadczenie klienta w branzy ubezpieczen ogólnych

ISBN: 9786206805427 / Polski / Miękka / 2025 / 104 str.

ISBN: 9786206805427/Polski/Miękka/2025/104 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ashwin Jadeja; Mamta Brahmbhatt
cena: 273,04 zł

 
Smart Cities: Building Tomorrow's Metropolises

ISBN: 9786208171766 / Angielski / Miękka / 2024 / 240 str.

ISBN: 9786208171766/Angielski/Miękka/2024/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Nilesh Purey; Mamta Brahmbhatt
This book delves into the transformative landscape of smart cities, offering a comprehensive exploration of their conceptualization, development, and practical implementation. From foundational theories to tangible applications, each chapter provides invaluable insights into the intricate network of technologies and infrastructures that constitute smart urban environments.At the heart of the smart city concept lies a profound understanding of the interconnectedness of urban systems and the transformative power of data and technology. Chapter 1: Smart City - A Conceptual Framework, lays the...
This book delves into the transformative landscape of smart cities, offering a comprehensive exploration of their conceptualization, development, and ...
cena: 380,65 zł

 Lad korporacyjny w przedsiebiorstwach sektora publicznego Brahmbhatt, Mamta, Mankad, Anushka 9786138392682
Lad korporacyjny w przedsiebiorstwach sektora publicznego

ISBN: 9786138392682 / Polski / Miękka / 2025 / 96 str.

ISBN: 9786138392682/Polski/Miękka/2025/96 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Mamta Brahmbhatt; Anushka Mankad
cena: 246,14 zł

 1  2  3  Następna

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia