• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Azka Amin » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Effets du parrainage sur l'attitude, la perception et la décision des consommateurs m Amin, Azka 9786208671587
Effets du parrainage sur l'attitude, la perception et la décision des consommateurs m

ISBN: 9786208671587 / Francuski / Miękka / 2025 / 56 str.

ISBN: 9786208671587/Francuski/Miękka/2025/56 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Azka Amin
Cette étude se concentre sur les effets des parrainages qui entraînent la formation ou le changement de perception du consommateur à l'égard d'un produit ou d'une marque, l'attitude envers le produit ou la marque parrainée et la prise de décision connexe en termes d'achat et d'utilisation du produit. Les résultats ont été obtenus après avoir mené une enquête approfondie sur un échantillon aléatoire de personnes à l'aide de questionnaires et les résultats ont été compilés dans l'analyse de données SPSS.
Cette étude se concentre sur les effets des parrainages qui entraînent la formation ou le changement de perception du consommateur à l'égard d'un ...
cena: 160,95 zł

 Wplyw sponsoringu na postawy, percepcje i decyzje konsumentów m Amin, Azka 9786208671723
Wplyw sponsoringu na postawy, percepcje i decyzje konsumentów m

ISBN: 9786208671723 / Polski / Miękka / 2025 / 56 str.

ISBN: 9786208671723/Polski/Miękka/2025/56 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Azka Amin
cena: 160,95 zł

 Effetti della sponsorizzazione sull'atteggiamento, la percezione e le decisioni dei consumatori m Amin, Azka 9786208671600
Effetti della sponsorizzazione sull'atteggiamento, la percezione e le decisioni dei consumatori m

ISBN: 9786208671600 / Włoski / Miękka / 2025 / 56 str.

ISBN: 9786208671600/Włoski/Miękka/2025/56 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Azka Amin
cena: 160,95 zł

 Efeitos do patrocínio na atitude, perceção e decisão do consumidor Amin, Azka 9786208671730
Efeitos do patrocínio na atitude, perceção e decisão do consumidor

ISBN: 9786208671730 / Portugalski / Miękka / 2025 / 56 str.

ISBN: 9786208671730/Portugalski/Miękka/2025/56 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Azka Amin
cena: 160,95 zł

 Auswirkungen von Sponsoring auf die Einstellung, Wahrnehmung und Entscheidung der Verbraucher Amin, Azka 9786208671563
Auswirkungen von Sponsoring auf die Einstellung, Wahrnehmung und Entscheidung der Verbraucher

ISBN: 9786208671563 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 60 str.

ISBN: 9786208671563/Niemiecki/Miękka/2025/60 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Azka Amin
Diese Studie konzentriert sich auf die Auswirkungen von Sponsoring, die zu einer Bildung oder Veränderung der Wahrnehmung von Verbrauchern in Bezug auf ein Produkt oder eine Marke, der Einstellung gegenüber dem gesponserten Produkt oder der Marke und der damit verbundenen Entscheidungsfindung in Bezug auf den Kauf und die Nutzung des Produkts führen. Die Ergebnisse wurden nach einer gründlichen Befragung einer zufälligen Stichprobe von Personen anhand von Fragebögen ermittelt und die Ergebnisse wurden in einer SPSS-Datenanalyse zusammengestellt.
Diese Studie konzentriert sich auf die Auswirkungen von Sponsoring, die zu einer Bildung oder Veränderung der Wahrnehmung von Verbrauchern in Bezug a...
cena: 160,95 zł

 Effects Of Sponsorship on consumer attitude, perception and decision making Amin, Azka 9783659896446
Effects Of Sponsorship on consumer attitude, perception and decision making

ISBN: 9783659896446 / Angielski / Miękka / 2016 / 52 str.

ISBN: 9783659896446/Angielski/Miękka/2016/52 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Azka Amin
cena: 160,95 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia