• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Understanding Customers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Understanding Customers

ISBN-13: 9780750623223 / Angielski / Miękka / 1997 / 414 str.

Chris Rice; Chris Rice
Understanding Customers Chris Rice Chris Rice 9780750623223 Butterworth-Heinemann - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Understanding Customers

ISBN-13: 9780750623223 / Angielski / Miękka / 1997 / 414 str.

Chris Rice; Chris Rice
cena 276,28
(netto: 263,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 266,93
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This fully updated second edition of Understanding Customers is a recommended textbook for the Understanding Customers Certificate CIM paper. It is divided into six parts covering the social sciences, people as individuals, people in groups, people in society and people in organisations. Each chapter of Understanding Customers consists of: * learning objectives and definitions * the theoretical background * exercises * issues to consider * current examples * implications for marketing * recent examination questions. Chris Rice isSenior Lecturer in the Nottingham Business School at Nottingham Trent University. He is a CIM examiner on the Understanding Customers paper and has widespread consultancy experience in both the private and public sector.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Wydawca:
Butterworth-Heinemann
Seria wydawnicza:
Taylor & Francis Systems and Control Book Series
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750623223
Rok wydania:
1997
Ilość stron:
414
Waga:
0.48 kg
Wymiary:
24.6x18.9x1.7
Oprawa:
Miękka

'It is even more comprehensive than before, yet remains firmly focused on the instrumental demands of students. It can be picked up voluntarily and read for pleasure. Few technical publications justify such an accolade, yet in Rice's case it is well deserved'
Ted Johns, CIM Senior Examiner, Understanding Customers

A historical perspective; Perception; Ideas from economics; Marketing aspects of sociology; People in groups; Attitudes and social behaviour; The behavioural sciences - problems and methods; An introductory look at marketing research; The presentation and interpretation of data; Consumer decision making and modelling; Learning; Segmentation; Attitude change; Forecasting, change and the future; References, bibliography

Chris Rice

Rice, Chris Rice has a degree in history, and has written more... więcej >
Rice, Chris Rice has a degree in history, and has written more... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia