• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Thinking History 4-14: Teaching, Learning, Curricula and Communities » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Thinking History 4-14: Teaching, Learning, Curricula and Communities

ISBN-13: 9780750708739 / Angielski / Twarda / 2000 / 192 str.

Dr Grant Bage
Thinking History 4-14: Teaching, Learning, Curricula and Communities Bage, Grant 9780750708739 Falmer Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Thinking History 4-14: Teaching, Learning, Curricula and Communities

ISBN-13: 9780750708739 / Angielski / Twarda / 2000 / 192 str.

Dr Grant Bage
cena 876,20 zł
(netto: 834,48 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 856,36 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

In this book the author looks at the past, present and the future of history teaching in primary schools in an attempt to provide a practical framework for teachers.
Section one reviews relevant literature with an aim to clarify the dilemmas and advance present thinking and practice in history teaching in primary schools.
Section two offers case studies, curriculum materials and designs, teaching ideas and methods, teacher-development and curriculum development materials, at the same time as tying it in to the existing knowledge-base.
Section three considers the 'perennial dilemmas' for school history in the 21st century, including: how can history survive in an increasingly over-crowded and competitive school curriculum? How can history be harnessed to improvements in literacy and numeracy? What should the primary history curriculum contain? How can IT secure easier access to historical information and evidence?

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - Subjects - Social Science
Education > History
Education > Schools - Levels - Elementary
Wydawca:
Falmer Press
Seria wydawnicza:
Primary Directions Series
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750708739
Rok wydania:
2000
Numer serii:
000174070
Ilość stron:
192
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
24.08 x 16.21 x 1.63
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

'This truly links theory with practice at several different levels, and Grant Bage reveals an encyclopaedic grasp of history-related education writing over the last 50 years...It is certainly essential reading for all who are engaged in teacher training, and all reflective primary and indeed secondary teachers.' - Primary History

'There are excellent starting points for policy writing, strategies and typologies for responding to different learning styles, models for developing questionning, literacy and multimedia skills, for assessment and for monitoring quality. The great contribution of the book is that it debates issues and practice in the learning and teaching of history as part of a continuum from age 4 to 14.' - Hilary Cooper, Times Educational Supplement

Introduction: Mapping this Book; Retrospect; Chapter 1 Learning History; Chapter 2 Teaching History; Chapter 3 History and Curriculum; Chapter 4 Community History; Introspect; Chapter 5 Learning History in Practice; Chapter 6 Teaching History in Practice; Chapter 7 History Curriculum in Practice; Chapter 8 History and Communities in Practice; Prospect; Chapter 9 Thinking History Conclusions;

Grant Bage worked as a teacher and adviser before joining Cambridge University as a lecturer in education. He has led research and evaluation projects for English Heritage and the QCA and is particularly interested in curriculum leadership and in developing curricula through the use of story.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia