• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Rise and Fall of Mass Marketing (Rle Marketing) » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Rise and Fall of Mass Marketing (Rle Marketing)

ISBN-13: 9781138786394 / Angielski / Twarda / 2014 / 252 str.

Richard S. Tedlow; Geoffrey G. Jones
The Rise and Fall of Mass Marketing (Rle Marketing) Richard S. Tedlow Geoffrey G. Jones 9781138786394 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Rise and Fall of Mass Marketing (Rle Marketing)

ISBN-13: 9781138786394 / Angielski / Twarda / 2014 / 252 str.

Richard S. Tedlow; Geoffrey G. Jones
cena 704,38
(netto: 670,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book provides new insights into the changes in interpretation of marketing and the evolution of marketing strategies during the twentieth century. The focus is on the development of mass marketing in the United States and the way in which more flexible and adaptable forms of marketing have increasingly been taking over. This highly international volume draws contributors from the USA, Europe and Japan, and from a variety of academic disciplines, including marketing, economics and business history. Chapters provide detailed analysis of the marketing of a range of products including cars, washing machines, food retailing, Scotch whisky, computers, financial services and wheat.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Library Editions: Marketing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138786394
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000479124
Ilość stron:
252
Waga:
0.68 kg
Wymiary:
23.11 x 15.75 x 2.79
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

1. Introduction 2. The Fourth Phase of Marketing: Marketing History and the Business World of Today 3. Mass Marketing Motor Cars in Britain Before 1950: The Missing Dimension 4. The Rise and Fall of Mass Marketing? Food Retailing in Great Britain Since 1960 5. Marketing and Business History, in Theory and Practice 6. The Marketing of Scotch Whisky: An Historical Perspective 7. A Machine on Every Desk: The Development of the Mass Market in Computers 8. Marketing in British Banking, 1945-80 9. International Wheat Marketing in the Post-War Period: An Australian Perspective on the Era of Discriminating Buyers 10. An Economic Theory of Marketing 11. Conceptualizing an Adaptable Marketing System: The End of Mass Marketing

Multivolume collection by leading authors in the field

Tedlow, Richard S. Richard S. Tedlow is the Class of 1949 Professor o... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia