• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teaching in the Sciences : Learner-Centered Approaches » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Teaching in the Sciences : Learner-Centered Approaches

ISBN-13: 9781560222637 / Angielski / Twarda / 2005 / 262 str.

Catherine McLoughlin
Teaching in the Sciences : Learner-Centered Approaches Catherine McLoughlin 9781560222637 Food Products Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Teaching in the Sciences : Learner-Centered Approaches

ISBN-13: 9781560222637 / Angielski / Twarda / 2005 / 262 str.

Catherine McLoughlin
cena 851,87
(netto: 811,30 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 844,88
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The 11 contributions in this collection offer examples of effective pedagogy for science educators at the undergraduate college level. The authors outline student-centered strategies for providing feedback to students, assessing first-year students, teaching statistics in the life sciences, incorporating information and communications technology, a

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - Subjects - Science & Technology
Wydawca:
Food Products Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781560222637
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
262
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
21.74 x 16.31 x 2.16
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

  • About the Editors
  • Contributors
  • Foreword (Stephen Dinham)
  • Introduction. Learner-Centered Approaches in the Sciences (Catherine McLoughlin and Acram Taji)
  • Chapter 1. Student-Centered Ecology: Authentic Contexts and Sustainable Science (Susan Barker)
  • Introduction
  • Challenges in Teaching Ecology
  • Experiential and Constructivist Approaches
  • Learner-Centered Teaching Materials: Promoting Sustainability
  • Fieldwork Teaching: Are Learner-Centered Approaches Possible?
  • Learning Indicators
  • Conclusion
  • Chapter 2. The Use of ICT in Molecular Science Student-Centered Learning: A Developmental Approach (Philip L. R. Bonner)
  • Introduction
  • ICT and Student Learning
  • CAL: A Learner-Centered Approach to Numeracy Problems
  • Evolving Evaluation
  • A Learner-Centered Approach to Laboratory Simulation
  • Conclusion
  • Chapter 3. The Undergraduate Life Sciences Laboratory: Student Expectations, Approaches to Learning, and Implications for Teaching (Janet Gorst and Susan Lee)
  • Introduction
  • A Review of the Literature
  • A Laboratory Study
  • Conclusion
  • Chapter 4. Developing the Metacognitive and Problem-Solving Skills of Science Students in Higher Education (Rowan W. Hollingworth and Catherine McLoughlin)
  • Introduction
  • Linking Problem-Solving and Metacognitive Skills
  • Teaching Problem Solving
  • The Need for Ill-Defined Problem Types
  • Design of Technology-Supported Metacognitive Training
  • METAHEAD: An Online Tutorial to Support Metacognitive
  • Conclusion
  • Chapter 5. The Use of Distributed Problem-Based Learning and Threaded Discourse (Lisa Lobry de

Taji, Acram



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia