• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Superior Customer Value: Strategies for Winning and Retaining Customers [With DVD] » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Superior Customer Value: Strategies for Winning and Retaining Customers [With DVD]

ISBN-13: 9781439861288 / Angielski / Twarda / 2012 / 320 str.

Art Weinstein
Superior Customer Value: Strategies for Winning and Retaining Customers [With DVD] Weinstein, Art 9781439861288  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Superior Customer Value: Strategies for Winning and Retaining Customers [With DVD]

ISBN-13: 9781439861288 / Angielski / Twarda / 2012 / 320 str.

Art Weinstein
cena 921,09
(netto: 877,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 881,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This edition of a bestseller covers best practices, organizational responsiveness, market orientation, and strategic planning issues that lead to profitable and world-class customer service.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Sales & Selling - General
Business & Economics > Quality Control
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781439861288
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
320
Waga:
0.59 kg
Wymiary:
23.62 x 15.49 x 2.54
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Customer Value—The Building Blocks. Customers Want Exceptional Value! Be Customer Driven and Market Driving. Process Management—Best Practices. Designing a Successful Customer Strategy. Building a Winning Business Model and Value Proposition. Service and Quality—The Core Offering. Price and Image—The Communicators. Excelling in the Marketspace. e-Commerce—Opportunities in Marketspace. Integrated Marketing Communications and Social Media. Retaining Customers—Analysis and Strategy. Creating Value through Relationship Marketing. Customer Loyalty and Retention. Customer Value Metrics. Customer Value Case Studies. Appendix: Analyzing Business Situations—The Customer-Value Funnel Approach. Case 1. Enterprise Rent-a-Car. Case 2. FedEx Corporation. Case 3. The Grateful Dead. Case 4. Harrah’s Entertainment, Inc. Case 5. Publix Super Markets, Inc. Case 6. StatePride Industrial Laundry. Index.

Art Weinstein is a professor of marketing in the Huizenga School of Business and Entrepreneurship at Nova Southeastern University, Fort Lauderdale. He earned his Ph.D. in 1991 from Florida International University. Dr. Weinstein is the author of The Handbook of Market Segmentation, 3rd Edition and Defining Your Market, as well as more than 70 scholarly articles and papers on customer-focused topics and marketing strategy issues. He was the founder and editor of the Journal of Segmentation in Marketing. Dr. Weinstein has consulted for many high-tech and service firms.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia