• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Stakeholder Integration in Service Innovation » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Stakeholder Integration in Service Innovation

ISBN-13: 9783658194628 / Angielski / Miękka / 2017 / 206 str.

Julia M. Jonas
Stakeholder Integration in Service Innovation Julia M. Jonas 9783658194628 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Stakeholder Integration in Service Innovation

ISBN-13: 9783658194628 / Angielski / Miękka / 2017 / 206 str.

Julia M. Jonas
cena 200,77
(netto: 191,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The case analysis provides evidence how stakeholder integration is embedded in service systems, how it is influenced by the surrounding service systems and how it can create effects going beyond the integrated stakeholders.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Information Management
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Computers > Management Information Systems
Wydawca:
Springer Gabler
Seria wydawnicza:
Markt- Und Unternehmensentwicklung Markets and Organisations
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658194628
Rok wydania:
2017
Wydanie:
2018
Numer serii:
000693843
Ilość stron:
206
Waga:
0.28 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.24
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

The service-dominant logic perspective on service innovation in service systems.- Stakeholder integration in service innovation: a passive look from outside.- The management perspective on stakeholder integration in service innovation: a reactively engaged exploration of case study.-The service systems view on stakeholder integration: a mutually engaged case study on internal stakeholder integration. 

Julia M. Jonas works as an innovation management researcher, project manager and lecturer at the University of Erlangen-Nuremberg. She received her PhD in economic sciences from Prof. Dr. Kathrin M. Moeslein at the Department of Information Systems, Chair of Information Systems I – Innovation & Value Creation. 

Julia M. Jonas examines stakeholder integration and its’ dynamics in the setting of service innovation in IT and manufacturing firms. Applying a service-dominant logic theory approach, the multiple case study research describes the implementation of stakeholder integration with its’ complexity and challenges. The case analysis provides evidence how stakeholder integration is embedded in service systems, how it is influenced by the surrounding service systems and how it can create effects going beyond the integrated stakeholders.

Contents 
  • The service-dominant logic perspective on service innovation in service systems
  • Stakeholder integratio
n in service innovation: a passive look from outside
  • The management perspective on stakeholder integration in service innovation: a reactively engaged exploration of case study
  • The service systems view on stakeholder integration: a mutually engaged case study on internal stakeholder integration

  • Target Groups 
    • Researchers and students of innovation management, organization development, service management, and new service development
    • Product-, innovation-, organization-, and strategy managers 

    The Author
    Julia M. Jonas works as an innovation management researcher, project manager and lecturer at the University of Erlangen-Nuremberg. She received her PhD in economic sciences from Prof. Dr. Kathrin M. Moeslein at the Department of Information Systems, Chair of Information Systems I – Innovation & Value Creation. 



    Udostępnij

    Facebook - konto krainaksiazek.pl



    Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

    Partner Mybenefit

    Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

    Czytaj nas na:

    Facebook - krainaksiazek.pl
    • książki na zamówienie
    • granty
    • książka na prezent
    • kontakt
    • pomoc
    • opinie
    • regulamin
    • polityka prywatności

    Zobacz:

    • Księgarnia czeska

    • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

    1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

    © 1997-2022 krainaksiazek.pl
         
    KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
    Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
    KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
    Polityka prywatnosci - link
    Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
    Przechowalnia Przechowalnia