• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sport Public Relations and Communication » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Sport Public Relations and Communication

ISBN-13: 9781856176156 / Angielski / Miękka / 2010 / 282 str.

Hopwood Derek; James Skinner
Sport Public Relations and Communication Hopwood, Maria, Skinner, James, Kitchin, Paul 9781856176156 A Butterworth-Heinemann Title - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Sport Public Relations and Communication

ISBN-13: 9781856176156 / Angielski / Miękka / 2010 / 282 str.

Hopwood Derek; James Skinner
cena 254,11 zł
(netto: 242,01 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 246,78 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book provides a concise guide to how public relations and communications strategies and principles can be applied to sport management and marketing issues and problems. Sports Marketing is a rapidly developing sector with universities offering sports marketing and increasing numbers of specialised Sports Public Relations and Sport Communication degrees. Public relations and communication strategies is one area where sport marketing is underdeveloped, generic marketing literature misses the nuances and special features of sport as they are not given sufficient focus. This book fills a significant gap in the public relations and communications literature by customising a discussion that is directly relevant to the sport management student. Case studies will be used throughout to provide practical applications of public relations and communications approaches within the sport management/marketing context providing a link between theory and practice. They will present public relation and communications strategies and principles that have been used in variety of sport management/marketing settings. Moreover, each case study provides the reader with research probes at the end of each case study. The research probes for each case study allow the reader to reflect on the principles applied, strategies used and their applicability to the sport setting. Examples used will draw from North American, United Kingdom, European and Australian/NZ to give the text global appeal and applicability. Review and Research Questions provide the reader with focusing questions related to the principles and frameworks presented, as well as prompting the reader to formulate and articulate defensible arguments in relation to their own public relations and communications strategies. Making strong links between theory and practice is an overarching goal of the approach advocated in this book. In short, this book fills the current market need by discussi

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Public Relations
Sports & Recreation > General
Wydawca:
A Butterworth-Heinemann Title
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781856176156
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
282
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
24.13 x 18.8 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik

1. Public Relations and Communication in Sport  2. Sports Relationship Management (SpRM)  3. Sport Marketing Public Relations (SMPR)  4. Sport Social Responsibility
5. Community Relations and Engagement  6. Sport Volunteerism  7. Crisis PR in Sport  8. Sport Customer Relationship Management (CRM)  9. The PR role of Fans and Supporters'' Groups  10. Cross-Cultural Sport Public Relations and Communication  11. New Communications Media for Sport  12. PR for Players and Participants  13. International Sports Public Relations

Maria Hopwood, Paul Kitchin, James Skinner



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia