• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Negative Political Advertising: Coming of Age » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Negative Political Advertising: Coming of Age

ISBN-13: 9780805808346 / Angielski / Twarda / 1991 / 332 str.

Karen S. Johnson-Cartee; Gary Copeland; Eric Ed. Johnson
Negative Political Advertising: Coming of Age Johnson-Cartee, Karen S. 9780805808346 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Negative Political Advertising: Coming of Age

ISBN-13: 9780805808346 / Angielski / Twarda / 1991 / 332 str.

Karen S. Johnson-Cartee; Gary Copeland; Eric Ed. Johnson
cena 438,05 zł
(netto: 417,19 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 434,46 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This volume provides a unique synthesis of the relevant literature from academic studies in the fields of political science, marketing, advertising, speech communication, telecommunication, and public relations combined with the practical wisdom of professional consultants. Offering the reader both the theory and practical applications associated with negative political advertising, this is the first book devoted exclusively to the various forms of negative campaigning in the United States. After developing a typology of negative political spots for greater clarity in explaining and evaluating them, the book addresses effectiveness questions such as: What works? When? Why? and How?

Kategorie:
Nauka, Polityka
Kategorie BISAC:
Political Science > Political Process - General
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Social Science > Media Studies
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Seria wydawnicza:
Computers, Cognition, and Work
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805808346
Rok wydania:
1991
Numer serii:
000032392
Ilość stron:
332
Waga:
0.70 kg
Wymiary:
23.62 x 15.85 x 2.87
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"It provides many potentially useful categories that can be helpful to people planning political communication research studies and numerous issues to consider in designing political campaigns that will employ or have to respond to negative appeals."
—Journal of Communication

"The work is comprehensive in scope, grounded in an appreciation for the tradition of negative campaigning in US political history, cognizant of theoretical issues, thoroughly researched, well documented, and replete with examples."
—CHOICE

"...right on target in its assessment of the importance of negative advertising, and the extensive literature review alone will make it a worthwhile resource for those interested in political advertising."
—Journalism Quarterly

"...the most informative, most useful, and perhaps even the best available investigation of negative political advertising."
—Contemporary Psychology

Contents: Part I:Introduction. Negative Political Advertising: History, Research, and Analysis. Part II:Analysis of Negative Political Advertising. Substance: The What in Negative Political Advertising. Negative Political Advertising Thematic Designs. Style: The How of Negative Political Advertising. Negative Ads: Sponsor and Channel. Part III:Negative Political Advertising and Society. Combating Negative Ads. Law and Ethics. Effects on Society: An Unexplored Area.

Karen S. Johnson-Cartee, Gary Copeland

Johnson-Cartee, Karen S. KAREN S. JOHNSON-CARTEE is Professor of Advertisin... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia