• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Names and their Impact on Behaviour » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Names and their Impact on Behaviour

ISBN-13: 9783659770357 / Angielski / Miękka / 2015 / 100 str.

Sabir Irfan;Nawaz Farooq
Names and their Impact on Behaviour Sabir Irfan 9783659770357 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Names and their Impact on Behaviour

ISBN-13: 9783659770357 / Angielski / Miękka / 2015 / 100 str.

Sabir Irfan;Nawaz Farooq
cena 246,14
(netto: 234,42 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 246,14
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

There are businesses which earn money by doing nothing but create new names for other businesses. Choosing the brand name properly is the centerpiece of the marketing programs, it can enhance the awareness about the brand, can create brand image in favor of the company. Several ways and criteria are there for choosing brand names to build brand equity. On the other hand, from the prospective of humans when a child is born, choosing a nice name for the child is one of the most important decisions to be made. Likewise a name holds the power to shape a child's self-esteem and his identity and influences how he/she is seen and treated by others. Names have great impact on the personality and behavioral traits of a person. Muslims mostly name their children on the names of Companions (May Allah be Pleased with All) of Prophet Muhammad (Peace be Upon Him). The name of the last Prophet Muhammad (Peace be Upon Him) is used with most of the names like Muhammad Abu Bakar, Muhammad Umer, Muhammad Usman, Muhammad Ali, Muhammad Salam, Muhammad Junaid, Muhammad Ahmed and Muhammad Bilal, etc. No research has been carried out specifically by considering the name "Muhammad (Peace be Upon Him)

There are businesses which earn money by doing nothing but create new names for other businesses. Choosing the brand name properly is the centerpiece of the marketing programs, it can enhance the awareness about the brand, can create brand image in favor of the company. Several ways and criteria are there for choosing brand names to build brand equity. On the other hand, from the prospective of humans when a child is born, choosing a nice name for the child is one of the most important decisions to be made. Likewise a name holds the power to shape a childs self-esteem and his identity and influences how he/she is seen and treated by others. Names have great impact on the personality and behavioral traits of a person. Muslims mostly name their children on the names of Companions (May Allah be Pleased with All) of Prophet Muhammad (Peace be Upon Him). The name of the last Prophet Muhammad (Peace be Upon Him) is used with most of the names like Muhammad Abu Bakar, Muhammad Umer, Muhammad Usman, Muhammad Ali, Muhammad Salam, Muhammad Junaid, Muhammad Ahmed and Muhammad Bilal, etc. No research has been carried out specifically by considering the name "Muhammad (Peace be Upon Him)

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Production & Operations Management
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659770357
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
100
Waga:
0.16 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.61
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Dr. Raja Irfan Sabir, a Pakistani National, holds a Post Doctoral Diploma in Intellectual Property Management, and, a Doctorate Degree in Integration Innovation Theory & Method. He has published more than Sixty Research Papers and Articles in International Journals, Conference Proceedings, and, Magazines.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia