• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Management of Technology and Innovation in Japan » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Management of Technology and Innovation in Japan

ISBN-13: 9783540253266 / Angielski / Twarda / 2005 / 432 str.

Cornelius Herstatt; Hugo Tschirky; Akio Nagahira
Management of Technology and Innovation in Japan Cornelius Herstatt Hugo Tschirky Akio Nagahira 9783540253266 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Management of Technology and Innovation in Japan

ISBN-13: 9783540253266 / Angielski / Twarda / 2005 / 432 str.

Cornelius Herstatt; Hugo Tschirky; Akio Nagahira
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

What Makes this Book Unique? No crystal ball is required to safely predict, that in the future even more than in the past mastered innovativeness will be a primary criterion distinguishing s- cessful from unsuccessful companies. At the latest since Michael Porter s study on the competitiveness of nations, the same criterion holds even for the evaluation of entire countries and national economies. Despite the innumerable number of p- lications and recommendations on innovation, competitive innovativeness is still a rare competency. The latest publication of UNICE the European Industry - ganization representing 20 million large, midsize and small companies speaks a clear language: Europe qualifies to roughly 60% (70%) of the innovation strength of the US (Japan). The record unemployment in many EU countries does not c- tradict this message. A main reason may be given by the fact that becoming an innovative organi- tion means increased openness towards the new and more tolerance towards risks and failures, both challenging the inherently difficult management art of cultural change. Further, lacking innovativeness is often related to legal and fiscal barriers which rather hinder than foster innovative activities. Yet another reason to explain Europe s notorious innovation gap refers to insufficient financial R&D resources on the company as well as on the national level. As a result, for example, hi- ranking decisions on the level of the European Commission are taken to increase R&D expenditures in the European Union from roughly 2% to 3% of GNP."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Information Management
Computers > Management Information Systems
Business & Economics > Production & Operations Management
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783540253266
Rok wydania:
2005
Wydanie:
2006
Ilość stron:
432
Waga:
0.74 kg
Wymiary:
24.03 x 16.26 x 2.74
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Strategic Aspects: Designing the Product Architecture for High Appropriability: The Case of Canon.- Case Study Shimano: Market Creation Through Component Integration.- Invisible Dimensions of Innovation: Strategy for De-commoditization in the Japanese Electronics Industry.- The Customer System and New Product Development: The Material Supplier's Strategy in Japan. Process Aspects: The Japanese Know-Who Baded Model of Innovation Management - Reducing Risk at High Speed.- The Domestic Shaping of Japanese Innovations.- Exploiting 'Interface Capabilities' in Overseas Markets: Lessons from Japanese Mobile Phone Handset Manufacturers in the US.- 'Fuzzy front end' practices in innovating Japanese companies.- Implementing Process Innovation - The Case of the Toyota Production System. Organizational Aspects: Reorientation in Product Development for Multi-project Management: The Toyota Case.- Supplier's Involvement in New Product Development in the Japanese Auto Industry - A Case Study from a Product Architecture Perspective.- NPD-Process and Planning in Japanese Engineering Companies - Findings from an Interview Research. Cultural Aspects: Japanese New Product Advantage: A Comparative Examination.- Differences in the Internationalization of Industrial R&D in the Triad.- Global Innovation and Knowledge Flows in Japanese and Euopean Corporations.- Reducing Project Related Uncertainty in the 'Fuzzy Front End' of Innovation - A Comparison of German and Japanese Product Innovation Projects. Implementational Aspects: From Practice: IP Management in Japanese Companies.- MoT: from Academia to Management Practice - The MoT Implementation Case in a Traditional Japanese Company.

Prof. Dr. Hugo Tschirky, Professor für Technologie- und Innovationsmanagement am Betriebswissenschaftlichen Institut der Eidgenössischen Technischen Hochschule (ETH) Zürich, Mitbegründer des Center for Technology and Management der ETH Zürich und der ETH Lausanne. Prof. Dr. Cornelius Herstatt ist Leiter des Forschungs- und Lehrbereichs Technologie- und Innovationsmanagement an der Technischen Universität Hamburg-Harburg (TUHH).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia