• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Learning to Read : Psychology in the Classroom » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Learning to Read : Psychology in the Classroom

ISBN-13: 9780631191339 / Angielski / Miękka / 1995 / 204 str.

Elaine Funnell; Morag Stuart;Funnell
Learning to Read : Psychology in the Classroom Elaine Funnell Morag Stuart Funnell 9780631191339 Blackwell Publishers - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Learning to Read : Psychology in the Classroom

ISBN-13: 9780631191339 / Angielski / Miękka / 1995 / 204 str.

Elaine Funnell; Morag Stuart;Funnell
cena 179,09 zł
(netto: 170,56 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 177,62 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The purpose of this book is to bridge the gap between those who teach children to read and those who research into the psychological processes involved in learning to read.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Language Experience Approach
Wydawca:
Blackwell Publishers
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780631191339
Rok wydania:
1995
Ilość stron:
204
Waga:
0.31 kg
Wymiary:
22.7 x 15.4 x 1.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

"This is a well–judged, well–balanced and timely book. It takes a serious, down–to–earth look at reading and writing as psychological processes. These processes are demonstrable over and above any fads and fashions in teaching. Rather, they can inform teaching practice, and this really is the central concern of this book... Of course, there is always a gap between laboratory and classroom, but this book will act as an enthusiastic and well–informed go–betwee." Uta Frith, MRC Cognitive Development Unit, London

"A Worthwhile addition to an overcrowded field...the contributors do have something to add to the canon. It is clearly written and will be immediately comprehensible to tachers and students." Denis Vincent, University of East London, and co–editor of the Journal of Research in Reading

Elaine Funnell is Senior Lecturer in Psychology at Royal Holloway, University of London.

Morag Stuart is Lecturer in Psychology at Birkbeck College, University of London.

Learning to Read: Psychology in the Classroom is an informative and stimulating book for all those involved in the study of reading and the teaching of reading skills. This lively book links the study of cognitive processes involved in reading with the reading skills acquired by the learning child, and with the practical need of teachers. Throughout, the importance of applying a scientific approach to the study and teaching of reading is emphasized.

Early chapters appraise current educational practices in the teaching of reading and relate these to our present understanding of what it is that children learn when they begin to read. As a central theme, the normal pattern of reading development is compared with disturbed reading development. Later chapters discuss methods of assessing reading ability in individual children out in the classroom with gourps of poor readers. Finally, the book addresses the problems of children who may master the mechanics of reading but fail to understand what they read.

The chapters are written in a readable style by internationally known academic researchers, and the editors have provided introductory and linking pieces for each chapter.

Stuart, Morag Morag Stuart is Emeritus Professor of the Psycholo... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia