• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

La Satisfaction Du Client Bancaire » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

La Satisfaction Du Client Bancaire

ISBN-13: 9786131515149 / Francuski / Miękka / 2018 / 140 str.

Ortiz-D
La Satisfaction Du Client Bancaire Ortiz-D 9786131515149 Omniscriptum - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

La Satisfaction Du Client Bancaire

ISBN-13: 9786131515149 / Francuski / Miękka / 2018 / 140 str.

Ortiz-D
cena 219,69
(netto: 209,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 219,69
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

La mesure du niveau de satisfaction de la clientA]le bancaire est l''un des sujets les plus importants dans l''actualitA(c) scientifique du marketing. De plus, sa mesure dans le domaine bancaire prend force dA A son haut niveau de concurrence. Oliver (1980) propose le modA]le de disconfirmation pour mesurer le niveau de satisfaction d''un client. Avkiran (1999)a dA(c)veloppA(c) l''A(c)chelle BANKSERV afin d''A(c)valuer les attentes et le niveau de satisfaction d''un client dans le domaine bancaire spA(c)cifiquement. Les A(c)tudes d''Hofstede (1980) ont servi A dA(c)velopper cinq dimensions culturelles au niveau mondial. Pour cette recherche nous nous intA(c)resserons A l''analyse du modA]le de satisfaction proposA(c) par Oliver (1980) A l''aide de l''A(c)chelle BANKSERV d''Avkiran (1999), en ayant l''origine latino- amA(c)ricaine ou canadienne comme variable A l''A(c)tude.

La mesure du niveau de satisfaction de la clientèle bancaire est lun des sujets les plus importants dans lactualité scientifique du marketing. De plus, sa mesure dans le domaine bancaire prend force dû à son haut niveau de concurrence. Oliver (1980) propose le modèle de disconfirmation pour mesurer le niveau de satisfaction dun client. Avkiran (1999)a développé léchelle BANKSERV afin dévaluer les attentes et le niveau de satisfaction dun client dans le domaine bancaire spécifiquement. Les études dHofstede (1980) ont servi à développer cinq dimensions culturelles au niveau mondial. Pour cette recherche nous nous intéresserons à lanalyse du modèle de satisfaction proposé par Oliver (1980) à laide de léchelle BANKSERV dAvkiran (1999), en ayant lorigine "latino- américaine" ou "canadienne" comme variable à létude.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Literary Criticism > General
Wydawca:
Omniscriptum
Seria wydawnicza:
Omn.Univ.Europ.
Język:
Francuski
ISBN-13:
9786131515149
Rok wydania:
2018
Dostępne języki:
Francuski
Ilość stron:
140
Waga:
0.21 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Dario Antonio Vela Ortiz, M. Sc. Option Marketing à HEC Montréal (Montréal - Canada), Administrateur d'Entreprises - Université Rosario (Bogotá - Colombie), Directeur de Succursale chez Bancolombia au Bogotá Colombie.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia