• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

International Business Case Studies For the Multicultural Marketplace » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

International Business Case Studies For the Multicultural Marketplace

ISBN-13: 9780884151937 / Angielski / Miękka / 1994 / 434 str.

Robert T. Moran; David O. Braaten; John Walsh
International Business Case Studies For the Multicultural Marketplace Robert T. Moran David O. Braaten John Walsh 9780884151937 Gulf Professional Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

International Business Case Studies For the Multicultural Marketplace

ISBN-13: 9780884151937 / Angielski / Miękka / 1994 / 434 str.

Robert T. Moran; David O. Braaten; John Walsh
cena 404,81 zł
(netto: 385,53 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 392,87 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This title shows how to apply and profit from the concepts and themes described in the text, Managing Cultural Differences. It presents specific, realistic examples of the strategies and tactics used by some of the world's most successful international businesses and organizations to excel in the global market-place.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > International - General
Wydawca:
Gulf Professional Publishing
Seria wydawnicza:
Managing Cultural Differences (Paperback)
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780884151937
Rok wydania:
1994
Dostępne języki:
Ilość stron:
434
Waga:
0.64 kg
Wymiary:
22.9 x 15.2
Oprawa:
Miękka

Preface; Foreword; Part One: Global Strategic Alliances; 1. The New China Hotel in Beijing; 2. Tentative Withdrawal from a Joint Venture: Shalimar Laboratories, Ltd. 3. Confronting Globalization: Atencio Plasticos' Search for a Strategic Alliance; 4. The Potato Business 5. Nissan United Kingdom, Ltd. 6. Strategic Alliance in India: Sage Publications 7. Westel: Start of of a Joint Venture 8. Westel: Overcoming Financial Problems 9. International Gateway Company, Ltd. 10. Beijing Jeep Corporation: American Motor's Experience in China 11. Orient-US Leasing Corporation: A Japanese-American Joint Venture in Financial Services 12. Kuwaiti/Chinese Business Partnership Part Two: Globalization; 13. International Espionage at IBM: Hitachi, Ltd. 14. Motorola Analog Division: Development of a Shared Global Vision 15. Opening a Closed City: Challenges tat the New Frontier Part Three: International Business Negotiations; 16. Confrontation or Collaboration: Two Strong Executives 17. AT&T: Technically Brilliant But Interculturally Average 18. Litigation Isn't the Japanese Way: Nippon, Inc. and Raleigh, Ltd. Part Four: International Marketing;19. Testing Solar Stoves in Mexico: Alten Technologies, Inc. 20. The Alpace Industry of Peru 21. Motorola's Attempts to Increase Market Share and Profits in Japan 22. Client Development in Japan: Ecolab, Inc. 23. Anheuser-Busch: Developing a Global Brand in Germany 24. Anheuser-Busch: Developing a Global Brand in Great Britain Part Five: International Management; 25. Cross-Cultural Collaboration at EUROSYS 26. Between a Rock and A Hard Place: A Question of Ethics 27. SSA Mexicana: A Korean Prescription for Success in Mexico 28. Motorola, Inc. CPSTG: Performance Management as a Process for Change 29. Merck and Company, Inc. Having the Vision to Succeed 30. Selling Development to Somalia: The Food Monetization Program Part Six: Managing a Culturally Diverse Workforce; 31. Managing a Culturally Diverse Workforce in a South African Gold Mine 32. Managing a Culturally Diverse Workforce in Indonesia 33. Banking on Diversity: Familiarity Breeds Contempt at Security First Bank 34. The Maquiladora Industry and Mexican Unions: The New National Political Strategy Part Seven: International Service Excellence; A Quality Implementation Case: Kaizen at Firestone New Zealand; Service Excellence in the Travel Industry: Singapore Airlines; About the Contributors; Index

Robert T. Moran, David O. Braaten, John E. Walsh

Moran, Robert T. Moran is a professor of international studies and ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia