• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Gpgpu Programming for Games and Science » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Gpgpu Programming for Games and Science

ISBN-13: 9781466595354 / Angielski / Twarda / 2014 / 469 str.

David H. Eberly
Gpgpu Programming for Games and Science Eberly, David H. 9781466595354 AK Peters - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Gpgpu Programming for Games and Science

ISBN-13: 9781466595354 / Angielski / Twarda / 2014 / 469 str.

David H. Eberly
cena 654,47
(netto: 623,30 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 651,77
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

An In-Depth, Practical Guide to GPGPU Programming Using Direct3D 11 GPGPU Programming for Games and Science demonstrates how to achieve the following requirements to tackle practical problems in computer science and software engineering:

  • Robustness
  • Accuracy
  • Speed
  • Quality source code that is easily maintained, reusable, and readable
The book primarily addresses programming on a graphics processing unit (GPU) while covering some material also relevant to programming on a central processing unit (CPU). It discusses many concepts of general purpose GPU (GPGPU) programming and presents practical examples in game programming and scientific programming. The author first describes numerical issues that arise when computing with floating-point arithmetic, including making trade-offs among robustness, accuracy, and speed. He then shows how single instruction multiple data (SIMD) extensions work on CPUs since GPUs also use SIMD. The core of the book focuses on the GPU from the perspective of Direct3D 11 (D3D11) and the High Level Shading Language (HLSL). This chapter covers drawing 3D objects; vertex, geometry, pixel, and compute shaders; input and output resources for shaders; copying data between CPU and GPU; configuring two or more GPUs to act as one; and IEEE floating-point support on a GPU. The book goes on to explore practical matters of programming a GPU, including code sharing among applications and performing basic tasks on the GPU. Focusing on mathematics, it next discusses vector and matrix algebra, rotations and quaternions, and coordinate systems. The final chapter gives several sample GPGPU applications on relatively advanced topics. Web Resource
Available on a supporting website, the author s fully featured Geometric Tools Engine for computing and graphics saves you from having to write a large amount of infrastructure code necessary for even the simplest of applications involving shader programming. The engine provides robust and accurate source code with SIMD when appropriate and GPU versions of algorithms when possible."

Kategorie:
Informatyka, Grafika komputerowa
Kategorie BISAC:
Computers > Software Development & Engineering - Computer Graphics
Computers > Programming - Games
Wydawca:
AK Peters
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781466595354
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
469
Waga:
0.98 kg
Wymiary:
19.6 x 23.7 x 2.8
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Introduction. CPU Computing. SIMD Computing. GPU Computing. Practical Matters. Linear and Affine Algebra. Sample Applications. Bibliography.

David H. Eberly

Eberly, David H. Eberly, Magic Software & Numerical Desing Ltd., Ch... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia